موضوعات داغ

برای چه خودروهایی کارت سوخت صادر نمی‌شود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته‌های معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، موتورسیکلت‌هایی با سن بالای ۱۰ و خودروهایی با سن بالای 25 سال به دلیل فرسودگی نمی‌توانند کارت سوخت دریافت کنند و صاحبان این وسایل نقلیه باید سوخت مورد نیازشان را از طریق کارت آزاد داخل جایگاه‌ها تهیه کنند.
به نقل از ایسنا، اسفندیار هندی در خصوص افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده و یا کارت سوخت به همراه ندارند نیز عنوان کرد این افراد باید برای سوخت گیری از کارت های موجود در جایگاه های سوخت استفاده کند.
وی در ادامه افزود هرچند از ابتدای شهریور ماه میزان سوخت گیری با کارت آزاد جایگاه ها در هر بار سوخت گیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته اما میزان سوخت گیری با کارت سوخت شخصی همچنان ۶۰ لیتر است.
معاون فنی و عملیاتی شرکت نفت در پایان ضمن درخواست پیگیری و استفاده از کارت سوخت شخصی توسط هموطنان از آنان خواست با مراجعه به سایت www.epolice.ir و وارد کردن پلاک خودرو، بارکد پستی کارت هوشمند سوخت خود را دریافت و با مراجعه به سایت www.post.ir ، قسمت رهگیری مرسولات پستی،آدرس باجه معطله‌ای که کارت سوختشان در آنجا وجود دارد را مشاهده و اقدام به دریافت آن کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد