موضوعات داغ

خودروهایی که از چراغ های ال ای دی بدون مجوز استفاده کنند توقیف می شوند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در واکنش به استفاده برخی رانندگان به استفاده از چراغ های ال ای دی رنگی در جلوی خودروها برای عبور از خطوط ویژه، اظهارداشت: نصب چراغ های ال ای دی در جلوی شیشه خودروها باید با مجوز باشد و افراد نمی توانند با توجه به صلاحدید و جایگاهی که دارد از این چراغ ها استفاده کند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، وی ادامه داد: مامورین راهور در خطوط ویژه به صورت مستمر خودروهایی که از این چراغ ها استفاده می کنند را رصد می کنند و در صورت مشکوک شدن به استفاده غیرمجاز از چراغ های ال ای دی، خودرو برای کنترل مدارک متوقف می شود. همچنین باید گفت گه این کنترل ها به تازگی افزایش یافته و افرادی هم که مجوز دارند به علت توقف ها و معطلی ها و اتلاف وقت شاکی شدند و می گویند که پلیس وقت ما را می گیرد و اگر از قسمت عادی خیابان عبور می کردیم زودتر به مقصد می رسیدیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه در صورت برخورد با خودرویی که از چراغ های ال ای دی بدون مجوز استفاده کرده است، خودرو به مدت 72 ساعت توقیف می شود، بیان داشت: راننده متخلف هم برابر با جریمه ای که در قانون برای عبور غیرمجاز از خط ویژه پیش بینی شده جریمه خواهد شد و همچنین ال ای دی نیز توقیف می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد