موضوعات داغ

وارداتی های صفر و کارکرده رنو در بازار چقدر قیمت دارند؟ + جدول

عکس مطلب اول
در مرحله اول تحریم صنعت خودروسازی، شرکت رنو برخلاف پژو در ایران ماند و به همکاری خود با خودروسازان داخلی ادامه داد و توانست سهم قابل توجهی از بازار کشور را در اختیار داشته باشد و با لغو تحریم ها توانست فعالیت خود را گسترش دهد. اما با شروع مرحله دوم تحریم های بین المللی صنعت خودروسازی کشور، همانند پژو و دیگر خودروسازان، کمپانی رنو هم بازار ایران را ترک کرد تا خودروسازان داخلی برای تولید محصولات رنو در کشور از جمله "رنو ساندرو" با مشکل مواجه شوند و همین موضوع باعث شد تا شاهد افزایش قیمت محصولات این خودروساز فرانسوی در بازار کشور باشیم، اما وارداتی های رنو چه شرایطی در بازار کشور دارند؟ در ادامه به گزارش خودروبانک و به نقل از اقتصاد آنلاین، سعی داریم مروری بر وارداتی های صفر و کارکرده رنو در بازار کشور داشته باشیم که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

وارداتی های صفر و کارکرده رنو در بازار چقدر قیمت دارند

وارداتی های صفر و کارکرده رنو در بازار چقدر قیمت دارند

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/22
وقتی تلیسمان کارکرده (با کارکرد پایین یعنی زیر ۲۰ هزارتا) به قیمت ۴۲۰ میلیون موجوده بدیهی است که صفرش رو هیچ کسی ۶۰۰ میلیون یا حتی ۵۵۰ میلیون پول نمیده !!! صاحبان خودروهای صفر اگه واقعاً نیت به فروش دارند باید قیمتشون رو پایین بیارن چون با این اختلاف قیمت اصلا کسی سمت خودروهای صفر نمیاد .
1398/7/22
من هم موافقم وضمنا دولت از ۱۵ابانماه ماشین های منطقه ازاد رو موافقت کرده که هزینه گمرکی بگیره و پلاک ملی بشه انوقت هستش که قیمتها کاهشی خواهد شد فروشنده ها الکی دارن مقاومت میکنند و قیمت رو پایین نمیان دوست من دوماه تالیسمان داره میخواد بفروشه ولی خریدار واقعی نیست وهمش با تو سایت دیوار اگهی میکنه