موضوعات داغ

قیمت تورهای آنتالیا و مالزی در پاییز ۹۸

عکس مطلب اول
شرایط تورهای مسافرتی در پاییز امسال، متفاوت از دیگر سال‌ها شده است، برخی مسیرها بسیار پر استقبال‌تر از سال‌های گذشته هستند و همین سبب افزایش قیمت‌ها شده است.
همه ساله با فرا رسیدن پاییز و به دو دلیل آشکار، قیمت تورهای خارجی کاهشی محسوس پیدا می‌کرد. اولین دلیل سرد شدن هوا در برخی مسیرها، به‌خصوص همسایگان شمالی ایران و دلیل دوم هم درگیر شدن خانواده‌های ایرانی که فرزندی در مدرسه یا دانشگاه دارند. اما امسال برخی از مسیرهای گردشگری، تقاضایی نظیر برخی روزهای تابستان را تجربه می‌کنند. این مسأله تأثیر زیادی روی قیمت تورها گذاشته و در برخی مسیرها، مایه تعجب مسافران گشته است. آژانس مقتدرسیر به عنوان برگزارکننده مستقیم تورهای خارجی در ایران که تجربه‌ای گران‌بها در این زمینه دارد، تلاش می‌کند تا شما را با شرایط دو مسیر متفاوت و جذاب آنتالیا و مالزی آشنا کند و شیوه‌هایی که می‌توانید سفری به صرفه‌تر به این مقاصد را داشته باشید، به شما معرفی کند. امید به این که این تجربیات، به کمک شما آمده و سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز، به هر نقطه از دنیا که علاقمندید، داشته باشید.

تور آنتالیا؛ سرمای شهر و قیمت‌های متعادل
تور آنتالیا در تابستان، یکی از پرطرفدارترین تورهایی‌ست که از مبدأ ایران برگزار می‌شود. نزدیکی مقصد، عدم نیاز به دریافت ویزا، قیمت مناسب، سرویس کامل هتل‌ها شامل صبحانه، ناهار و شام و میان‌وعده‌ها، مراکز خرید متعدد و دسترسی به برندهای ترک محبوب، یک هفته استفاده از ساحل و حمام آفتاب، همگی از عوامل جذابیت این مقصد برای ایرانیان است.

تور آنتالیا

تور آنتالیا

اما در پاییز، اوضاع متفاوت است، هوای این شهر کم کم رو به سردی می‌رود، آفتاب درخشان همیشه بالای سر مسافران نیست و همین امر می‌تواند مسافران این شهر را، به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد. ایرانیان نیز علاوه بر این که مشکل آب و هوا را مانند دیگران دارند، درگیر امور مربوط به مدرسه‌های کودکان خود نیز هستند و عملاً توان سفر یک هفته‌ای را ندارند و بنابراین تعداد مسافران به شدت کاهش می‌یابد. نتیجه آن که، قیمت تور آنتالیا در مقایسه با تابستان تفاوتی چشم‌گیر دارد.
اما شاید فکر کنید که سفر به آنتالیا، در یک هوای سرد، به کل امری اشتباه است، اما اگر کمی هوشمندی به خرج دهید و هتلی مناسب برای اقامت خود برگزینید، می‌توانید عمده‌ی امکاناتی که در تابستان در اختیار مسافران هست را، با هزینه‌ای بسیار اندک به دست آوردید. هتل‌های با امکانات و همچنین لوکس، به تعداد زیادی در آنتالیا موجودند، که بسیاری تفریحات آبی آن‌ها سرپوشیده است. از استخر و سونا تا حمام ترکی و بازی‌های آبی. پس کمی جستجو کردن به دنبال یک هتل خوب، می‌تواند مزایای تابستان را در اختیار شما قرار دهد. برای یافتن یک هتل مناسب، می‌توانید با آژانس ما تماس گرفته و با مشاوران سفر ما در این زمینه صحبت کنید و از آن‌ها بخواهید، هتلی با شرایط شما به‌تان معرفی کنند.
این شرایط برای بقیه مقصدهای موجود در تور ترکیه فراهم است و شما می‌توانید با بررسی آن‌ها، انتخابی متفاوت هم انجام دهید و سفری جذاب به مقصدی دیدنی و خاص نیز داشته باشید.

تور مالزی؛ استقبال پرشور و قیمت‌های متفاوت
اگر چه پاییز در ایران و کشورهای همسایه‌ی شمالی‌اش سرد است، اما این قضیه در جنوب شرق آسیا به کلی متفاوت است. گرمای هوا در این منطقه، تقریباً ثابت است، اما آن چیزی که تغییر دارد میزان رطوبت هوا، ابرناکی آسمان و همچنین بارش‌های موسمی است. تابستان شاید بدترین زمان برای حضور در منطقه جنوب شرق آسیا باشد، اما ایرانیان به واسطه‌ی آن که زمان مناسب دیگری برای سفرهای خود ندارند، بیشتر در این فصل به کشورهای این منطقه، نظیر مالزی سفر می‌کنند.
اما تفاوت ویژه‌ای میان مالزی و به‌خصوص شهر کوالالامپور، با دیگر کشورهای این منطقه وجود دارد. کوالالامپور بر عکس مقصدهایی نظیر پاتایا و پوکت، ساحلی نیست و نبود آفتاب و وجود بارش، مزاحم لذت بردن از تفریحات ساحلی نخواهد بود. شاید کمی گردش کردن در شهر سخت باشد، اما عمده‌ی مراکز تفریحی و توریستی و همین‌طور مراکز خرید این شهر، سرپوشیده هستند و به راحتی می‌توان در آن‌ها از شر گرما و باران در امان بود.
قیمت تور مالزی اما در پاییز امسال، چندان ارزان نیست. چرا که بسیاری به واسطه‌ی گرانی‌های غیر منطقی که در تابستان امسال بر مسیرهای جنوب شرق آسیا از جمله مالزی برقرار بود، سفر خود را به پاییز منتقل کرده‌اند و همین باعث شده تا قیمت بلیت‌های مالزی افزایش داشته باشد. اما در میان تاریخ‌های مختلف برای سفر به این کشور، روزهایی یافت می‌شود که قیمت بلیت مالزی، ارزان‌تر است. باید کمی دقت داشته باشید تا بتوانید روزهایی که قیمت‌های بهتری برای سفر دارد را بیابید. اما نکته ثابت و مهمی که وجود دارد، آن است که برای تاریخ‌های نزدیک، امکان یافتن تور ارزان مالزی وجود ندارد، شما باید یک برنامه‌ی بلند مدت برای سفر خود داشته باشید، تا بتوانید بهترین قیمت تور مالزی را بیابید. شما برای یافتن بهترین قیمت می‌توانید با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا بهترین زمان برای سفر به مالزی، بر اساس قیمت را به شما معرفی کنند.
پس اگر شما تصمیم به سفری پائیزی به مالزی را دارید، بهتر است برای ماه آینده، یک برنامه‌ریزی انجام دهید، به صفحه تور مالزی در سایت ما بروید و با انتخاب یک بسته، سفری بی‌نظیر را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

تور مالزی

تور مالزی

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد