موضوعات داغ

نسل جدید میتسوبیشی میراژ مدل 2020 با تغیرات زیاد رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
میتسوبیشی پیش از آغاز نمایشگاه بین المللی موتور در سال 2019، در تاریخ 28 نوامبر در تایلند از مدل میراژ هاچ‌بک و اتراژ سدان رونمایی کرد.
میتسوبیشی میراژ و اتراژ تازه معرفی شده به بازار هر دو از سپر دینامیکی که توسط تولید کننده ژاپنی طراحی شده است بهره می برند. به این ترتیب ، در چراغ‌های جلوی این دو مدل ماشین چند لامپ LED وجود دارد که به زیبایی و به صورت مشبک به هم وصل شده اند. در مقایسه با مدل¬های قدیمی، در طراحی عقب این دو ماشین تغییرات دیگری نیز ایجاد شده است ، از جمله این می توان به اضافه شدن یک قسمت مربعی برای سپر و وجود چراغهای LED که به شکل L هستند اشاره کرد.

میراژ

میراژ

میتسوبیشی؛ ماشین با دو مدل رنگ را معرفی کرده است. رنگ سفید درخشنده برای مدل میراژ و اتراژ و همچنین رنگ زرد ماسه¬ای برای مدل میراژ. چرخ‌های آلیاژی 15 اینچی از جمله تغییرات جدید ماشین¬های معرفی شده می¬باشد در حالی که در طراحی چرخ¬های مدل میراژ از طرح الماس دوتایی استفاده شده و در مدل اتراژ همین طراحی به صورت نقره¬ای رنگ درآمده¬اند.
در داخل هر دو مدل ماشین معرفی شده، یعنی مدل¬های میتسوبیشی میراژ و اتراژ مجموعه ای از مواد جدید لمسی نرم و سوئیچ برای باز و بست پنجره بکار رفته است. طراحی صندلی های میراژ بگونه¬ای است که ترکیبی از پارچه و چرم مصنوعی در آن بکار رفته است. در حالی که در مدل اتراژ در طراحی صندلی¬ها بصورت یکنواخت از چرم مصنوعی استفاده شده است. اما در صندلی-های هر دو مدل ماشین معرفی شده نوع دوخت لبه، مشابه و یکسان می¬باشد.

اتراژ

اتراژ

این دو مدل ماشین ارائه شده دارای جدیدترین سیستم صوتی با صفحه نمایش هوشمند که مختص میتسوبیشی است، هستند. صفحه نمایش این دو مدل ماشین 7 اینچی با پشتیبانی اپل CarPlay است.
جزئیات بیشتری از این دو مدل ماشین هنوز به طور کامل ارائه نشده است ولی به طور اختصار بیان شده که نسخه‌های متفاوت میراژ و اتراژ به طور انحصاری با موتورهای 1.2 لیتری فروخته می شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد