موضوعات داغ

مشخصات فنی و قیمت هاوال H2 ۲۰۲۰ منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت چینی هاوال برای عرضه مدل شاسی بلند هاوال H2 در سال ۲۰۲۰ تغییراتی در آن اعمال کرده است. مهم‌ترین تغییر در ظاهر این خودرو تغییر جلوپنجره آن است. به نظر می‌آید مهندسان هاوال در طراحی مجدد H2 از مدل بلو لیبل الهام گرفته‌اند که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود. این جلوپنجره با نوارهای کروم افقی خودش یادآور فورد اسکیپ است.
قیمت این خودرو همچنان ۲۳ هزار دلار برای مدل پرمیوم و ۲۶ هزار دلار برای مدل لوکس باقی مانده است. تجهیزاتی مثل اپل کارپلی در هردو مدل و چراغ‌های جلوی LED و سانروف پانوراما در مدل لوکس به آن‌ها اضافه شده‌اند.
مشخصات فنی این مدل‌ها هم مثل نسل قبلی H2 است. مدل پرمیوم دارای ورود و استارت بدون سوئیچ، دوربین نمایشگر عقب و سیستم رسانه سرگرمی با صحفه لمسی ۷ اینچی است. مدل لوکس هم علاوه بر این تجهیزات، از صندلی‌های جلوی گرمایشی، نوردهی سراسری کابین و کنترل تهویه دو بخشی بهره می‌برد. هیچ‌یک از این مدل‌ها دارای تجهیزات ایمنی مثل ترمز اضطراری خودکار نیستند.

هاوال H2 ۲۰۲۰

هاوال H2 ۲۰۲۰

هردو مدل از موتور بنزینی ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با توان ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر همراه با گیربکس اتوماتیک شش سرعته بهره می‌برند. مدل قدیمی سیتی با گیربکس دستی که قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار داشت دیگر در لیست قیمت این خودروساز جایی ندارند. البته هاوال مدل‌های قدیمی H2 را به قیمت ۲۰ هزار دلار به فروش می‌رساند.
تمام مدل‌های هاوال از گارانتی ۷ ساله یا ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر و ۵ سال خدمات جاده‌ای در سراسر چین بهره می‌برند.
مدل H2 همراه با برند هاوال سال ۲۰۱۵ در استرالیا معرفی شدند، اما هاوال H2 از سال ۲۰۱۴ در بازار چین به فروش می‌رسید. این احتمالا آخرین طراحی مجدد H2 قبل از رونمایی نسل جدید آن در نمایشگاه خودرو پکن باشد. هاوال H2 جدید در سال ۲۰۲۱ در استرالیا عرضه خواهد شد.
اگرچه برند چینی MG توانسته با شاسی بلند ZS فروشی ۳ برابر مدل‌های مختلف H2 داشته باشد، اما برند هاوال در حال گسترش بازار خودروهای خودش است. فروش مدل‌های H2 از اکتبر ۲۰۱۸ تا اکتبر ۲۰۱۹ حدود ۲۵۰٪ افزایش داشته‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد