موضوعات داغ

چه اتفاقی می افتد اگر حین حرکت دکمه استارت را فشار دهید؟ + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر ماشین شما استارت دکمه ‌ای داشته باشید، در سرعت‌های بالا دکمه استارت را فشار دهید چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی خب در اینجور مواقع احتیاط را شرط عقل می‌ گذاریم و با یک جستجوی ساده در اینترنت، هم می ‌توان به جواب این سوال رسید و هم می توان از خرابی احتمالی ماشینتان جلوگیری کرد.
در رابطه با این موضوع، گروه خودروبانک کار جستجوی شما را راحت کرده و یک فیلم در انتهای مقاله و با زیرنویس فارسی قرار داده است که نشان می‌ دهد اگر در سرعت ‌های مختلف به صورت اتفاقی و یا از سر کنجکاوی دکمه استارت را فشار دهید، چه اتفاقی برای ماشین رخ خواهد داد. لازم به ذکر است که برای انجام این کار ماشین به یک جاده خلوت آورده شده تا این تست در ایمنی کامل انجام گیرد.
این تست بر روی نسل های قبل بی ام و "سری 5" و نسخه M5 انجام شده است، ولی سیستم های بکار رفته بر روی خودروهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و پیش از این شاهد بررسی و انجام چنین کاری بر روی محصولات شرکت فورد بودیم و حالا این اقدام بر روی خودروی نسل قبل "بی ام و سری 5" انجام شده است که تفاوت های این دو اتومبیل را با یکدیگر به خوبی نشان می دهد که در ادامه می توانید فیلم آن را با زیرنویس فارسی شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد