موضوعات داغ

جایگاه های سوخت در صورت نداشتن دستکش یکبار مصرف جریمه می شوند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با گسترش ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور، دستورالعمل های متعددی در بخش های مختلف برای مقابله با این ویروس جدید ارائه شده است. حال از آنجایی که مهم ترین راه انتقال این ویروس از طریق تماس دست با سطح آلوده و سپس مالیدن آن به صورت است، بدین ترتیب سوختگیری در جایگاه های عرضه بنزین و گاز یکی از موارد انتقال به شمار می رود که در این خصوص شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور بخشنامه ای در این خصوص صادر کرده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید قاسمی معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی در صحبت های اخیر خود اعلام کرد که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت، دستورالعمل و اطلاعیه‌ های وزارت بهداشت درخصوص همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به کلیه جایگاه داران توزیع فرآورده های نفتی و گازی اعلام شده است تا فرآیند سوختگیری و پرداخت در تمامی جایگاه ‌های عرضه سوخت توسط اپراتور جایگاه انجام شده و یا دستکش یکبار مصرف جهت استفاده عموم مردم در دسترس افراد قرار گرفته و فرآیند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.
طبق گزارش های دریافتی از هموطنان مبنی بر اجرایی نکردن جایگاه داران در عدم استفاده از دستکش برای سوختگیری، در حال حاضر جلساتی در این رابطه با سازمان مدیریت برگزار شده و در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته شده است. براساس این تصمیم روزانه حداقل 5 تا 6 نوبت نازل های سوخت با مایع ضدعفونی کننده و آب گندزدایی می شود و همچنین برای کارگران جایگاه ها ماسک تهیه شده است و همچنین در زمان سوختگیری، می بایست حتما از دستکش یکبار مصرف که بر روی هر پمپ قرار گرفته، استفاده کنند. هرجایگاه سوختی که این نکات بهداشتی را رعایت نکند، در مرحله نخست اخطار و در صورت عدم توجه به اخطاریه اول، حتما جریمه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد