موضوعات داغ

اولین دور از ’مسابقه برای دنیا’ 33 هزار دلار کمک هزینه خیریه جمع کرد

عکس مطلب اول
چارلز لکلرک، راننده تیم فراری، به همراه جمعی دیگر از رانندگان فرمول یک و استریمرهای بازی آن، سری مسابقات ’مسابقه برای دنیا’ را برنامه ریزی کردند. تمام هزینه‌های جمع شده از این طریق به سازمان بهداشت جهانی داده خواهد شد تا در راه مبارزه با کرونا استفاده شود. هدف تعیین شده برای این خیریه مبلغ 100 هزار دلار است که در اولین مسابقه یک سوم آن جمع آوری شد.

این راند شامل دو مسابقه در پیست‌های رندوم برگزار شد که اولین مسابقه آن در پیست یاس مارینا ابوظبی بود. دومین مسابقه در پیست سیلوراستون انگلیس برگزار شد. در مسابقه اول الکس آلبون، راننده تیم ردبول مسابقه را از پول پوزیشن استارت زد و برنده شد. تیبو کورتوا، دروازبان تیم رئال مادرید دوم و آرتور لکلرک جلوتر از برادرش سوم شدند. در مسابقه دوم این آرتور لکرلک بود که به مقام اول رسید و راننده جوان رنو، کریستین لوندگارد و برادر الکس آلبون، لوکا، به مقام‌های دوم و سوم رسیدند. دور دوم این مسابقات در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. در این سری مسابقات 19 راننده با یکدیگر رقابت خواهند کرد؛ 6 راننده از فرمول یک، 1 راننده از فرمول ای، 6 راننده از فرمول دو، 1 راننده از فرمول سه، 1 راننده از سوپر فرمول، 1 موتورسوار و 1 دروازبان حرفه‌ای فوتبال. اسامی آن‌ها در زیر آمده است:

چارلز لکلرک، الکساندر آلبون، لندو نوریس، جورج راسل، آنتونیو جیوویناتزی، نیکولاس لطیفی، آنتونیو فلیکس دا کاستا، جولیانو السی، لوئی دلتراز، شان گلال، آنتونیو فوکو، کالوم ایلوت، کریستین لوندگارد، پیترو فیتیپالدی، آرتور لکلرک، نیک کسیدی، لوکا سالوادوری، لوکا آلبون، تیبو کورتوا
این مسابقه را می‌توانید از لینک‌های استریم زیر مشاهده کنید.

1. کانال Twitch لندو نوریس
2. کانال Twitch چارلز لکلرک
3. کانال Twitch جورج راسل
4. کانال Twitch نیکولاس لطیفی
5. کانال Twitch آرتور لکلرک
6. کانال Twitch لوئی دلتراز

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد