موضوعات داغ

فراری; فتل و لکلرک تیم های مهندسی جداگانه خواهند داشت

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

فراری اعلام کرده است برای کسب بهترین نتیجه در فصل ۲۰۲۰ فرمول یک، سباستین فتل و چارلز لکلرک از تیم های کاملا جداگانه استفاده خواهند کرد.

مسابقات فرمول یک بعد از مدت ها تعطیلی در این آخر هفته با حضور تیم ها در پیست خانگی ردبول از سر گرفته خواهد شد. هرچند شرایط برگزاری مسابقات مثل گذشته نخواهد بود و با رعایت پروتکل های شدید بهداشتی و عدم حضور تماشاگران در پیست برگزار خواهد شد.

مدیران فرمول یک به روشنی برای مدیران تیم های توضیح داده‌اند، اگر جواب تست کرونا هریک از اعضای تیم مثبت باشد، تمام مکانیک ها و راننده مرتبط با آن فرد تا پایان گرفتن تست سلامتی در کنار یکدیگر و در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

این به دان معنی است که احتمال دارد از شرکت رانندگان یک تیم در مسابقه جلوگیری شود به همین علت تیم فراری برای جلوگیری از این امر دو تیم کاملا مستقل و بدون هیچ گونه ارتباطی برای رانندگان خود در نظر گرفته است.

مدیر ورزشی فراری، لوئرانت مکینز، در این رابطه افزود:

محوطه پادوک را مثل یک فضای بسته در نظر بگیرید که تمام افراد حاضر در آنجا مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و تمام محدودیت های بهداشتی در آنجا رعایت خواهد شد. از طرف دیگر هر تیم را در فضای مخصوص به خودش تصور کنید، همانند یک حباب. هدف تمام تیم ها این است که کمترین تماس را با یکدیگر داشته باشیم. بنابراین مثل گذشته مهندسان و اعضاء تیم ها را در حال گپ زدن با یکدیگر نخواهیم دید، رفت و آمد خبرنگاران به کمترین حد ممکن خواهد بود و از هر تماس غیر ضروری جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ما در داخل تیم فراری حبابهای بیشتری را طراحی کرده ایم مثل حباب خودرو ۱۶ و خودرو شماره ۵. ما حتی پا را فراتر گذاشته ایم و در هین بخش ها لایه های دیگری نیز اضافه کردیم،‌ مثل گروه بندی مهندسین. علت اینکار ما ایجاد انعطاف بیشتر در تیم بود تا در صورت مثبت شدن جواب هر یک از اعضاء تیم، با کمترین خسارت بتوانیم به کار خود ادامه دهیم.

مکینز در ادامه یادآور شد که این مقررات لایه بندی یک قانون اجباری از سوی برگزار کنندگان نیست و به نوعی تمهیدات پیشگیرانه تیم فراری است به همین علت در صورت نیاز و صلاح دید مدیران تیم مهندسان می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند اما به شرطی که موقعیت تیم را به خطر نیندازد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد