موضوعات داغ

همیلتون: تا جایی که می‌توانستم سعی کردم بی‌نقص دور بزنم

عکس مطلب اول

در زمانی که برای اکثر طرفداران سوال شده بود که سرعت همیلتون در چند روز اخیر چرا تا این حد کم شده است، همیلتون دوری در مرحله زمان‌گیری گرندپری اتریش 2020 به ثبت رساند که همه را انگشت به دهان نگه داشته است. او توانست پول پوزیشن را با اختلاف 1.216 ثانیه‌ای نسبت به نفر دوم، یعنی مکس ورشتپن، از آن خود کند. وی در این خصوص می‌گوید:

حقیقتا دور آخر دور فوق‌العاده‌ای بود. فکر می‌کنم اهمیت مدیریت زمان خود در پیست، باتری، دانستن زمان درست استفاده از آن وقتی در حالت زمان‌گیری هستید، فاصله انداختن [بین خود و سایر راننده‌ها]، اشتباه نکردن در زمان حساس، همه این‌ها یک دور را می‌سازد. مشخصا فکر می‌کنم که دور قبل از آن هم کافی بود، اما دور آخر بی‌نقص‌ترین دوری بود که می‌توانستم در آن شرایط بزنم. و با در نظر گرفتن اینکه باران داشت شدیدتر می‌شد، دانستن اینکه توانستم سریع‌تر باشم من را خوشحال‌تر می‌کند.

همیلتون و ورشتپن همیشه جزو رانندگانی در نظر گرفته شده‌اند که در باران مهارت خاصی دارند. جدال این دو در روز شنبه بسیار برای همگان دیدنی بود، و شاید اگر ورشتپن دور آخر خود را خراب نمی‌کرد، چنین اختلافی بین او و همیلتون نمی‌افتاد. اما با همه این شرایط خط اول استارت را ورشتپن و همیلتون تشکیل می‌دهند و این نوید یک استارت خوب در مسابقه امروز را خواهد داد. نکته مثبت دیگر این خط استارت، کارلوس ساینز و ولتری بوتاس در خط بعدی هستند که آن‌ها هم می‌توانند برای این دو راننده خطر آفرین باشند. باید دید در ادامه این گرندپری تا به اینجا هیجان انگیز چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا باز هم باران در طول مسابقه مهمان پیست ردبول رینگ خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد