موضوعات داغ

شرایط فروش جدید پیکاپ آمیکو آسنا اعلام شد + قیمت قطعی

عکس مطلب اول

گروه صنعتی آمیکو که عرضه کننده محصولات باری و تجاری به بازار کشورمان است، تصمیم دارد تا شرایط فروش نقدی پیکاپ آمیکو آسنا مدل 98 را برگزار کند. قیمت آمیکو آسنا در این شرایط فروش 498 میلیون تومان عنوان شده است و تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود.

خودروقیمترنگهای قابل عرضهموعد تحویل
آمیکو آسنا498 میلیون تومانسفیدسی روز کاری

آمیکو آسنا یکی از کاربردی‌ترین خودروهای سبک تجاری حال حاضر بازار کشورمان است که چندسالی است توسط گروه آمیکو به تولید می‌رسد. آمیکو آسنا در بازار خودرو ایران با محصولاتی همچون کاپرا 2، پیکاپ ریچ و فوتون تونلند به رقابت می‌پردازد و می‌توان گفت نسبت به تمامی رقبا ابعاد و اندازه بزرگتری دارد.

در مقایسه قیمت‌ها نیز آمیکو آسنا در حد وسطی مابین رقبای خود قرار دارد و به همین دلیل می‌توان آن را خودرویی با ارزش خرید بالا دانست. استفاده از پیشرانه پایه گازسوز نیز سبب شده تا آمیکو آسنا مزیت قابل توجهی در زمینه مصرف سوخت بدست آورد و استفاده از آن برای خریداران مقرون به صرفه تلقی شود.

موعد تحویل خودرو در شرایط فروش آمیکو آسنا سی روزه اعلام شده اما انتظار می‌رود مشتریان بتوانند در زمانی کوتاه‌تر از سی روز پیکاپ خود را تحویل بگیرند. علاوه برآن مالیات بر ارزش افزوده نیز در قیمت نهایی خودرو لحاظ شده است و مشتری پرداخت اضافه‌ای بابت خرید خودرو پرداخت نخواهد کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/24
یک جوری بغل این ماشین زده میتسوبیشی که انگار واقعی داره میتسوبیشی تولید میکنه
1399/4/24
چه از نظر ظاهر و فنی و حتی قیمت از پیکاپ فوتون به صرفه تره
1399/4/24
اگه دقت کنید از این ماشین تو آفرود زیاد استفاده چون فقط این فاصله دو محور این ماشین زیاده که تو افرود خیلی گیر داره
1399/4/24
تنها عیب این خودرو ، خرج بسیار بالا و نبودن قطعه در بازار
1399/4/24
نسبت به اندازش موتور ضعیفی داره