موضوعات داغ

مهندس مسابقه‌ای جدید برای الکس آلبون

عکس مطلب اول

تیم فرمول یک ردبول، در آخرین تغییراتی که در میان ترکیب اعضای خود ایجاد کرده، سایمون رنی، مهندس مسابقه‌ای سابق دنیل ریکاردو، را به گاراژ الکس آلبون انتقال داده است. رنی از سال 2014 تا 2018 مهندس مسابقه‌ای دنیل بوده و قبل از آن نیز یک سال با مارک وبر کار کرده است. بعد از 2018 عهده‌دار نقش جدیدی در کارخانه ردبول شد؛ رهبر گروه مهندسین شبیه‌ساز. با اینکه این دو مهندس تنها جای خود را با یکدیگر عوض کرده‌اند، ردبول معتقد است که باید برای داشتن عملکردی بهتر این جابجایی صورت گیرد.

ریکاردو، تحت نظر این مهندس، از یک راننده تازه‌کار به یک برنده مسابقه در ردبول تبدیل شد و می‌توان دوران همکاری این دو را موفق در نظر گرفت. همچنین ریکاردو اعلام کرده است که رنی نقش مهمی در انتقال او به رنو داشته. وی در این خصوص می‌گوید:

من مطمئنا با او راحت بودم. اگر می‌دانستم او در جایگاهش باقی می‌ماند شاید نظرم عوض می‌شد، اما اینگونه نشد. مشخصا وقتی در مورد هوندا و چند چیز دیگر نگرانی‌هایی دارید، این مسئله نیز برای شما مهم خواهد بود.

با اینکه آلبون در شروع این فصل عملکرد بدی از نظر کسب امتیاز نداشته است، فاصله زیادی با مکس ورشتپن دارد و این موضوع تیری در اسلحه منتقدان شده تا به سمت او شلیک کنند. ردبول امیدوار است تا این تغییر به آلبون کمک کند تا به سطح بالاتری برسد و هر دو راننده ردبول بتوانند به جنگ رانندگان مرسدس بروند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد