موضوعات داغ

معرفی کامیونت های جدید آمیکو با کاربری های مختلف + فیلم

عکس مطلب اول

گروه صنعتی آمیکو طی مراسمی با حضور نمایندگانی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نمایندگان مجلس، کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور جمعی از اصحاب رسانه، از کامیونت های جدید 5.2 تنی خود با کاربری های مختلف رونمایی کرد.

کامیونت آمیکو می تواند برای کسانی مناسب باشد که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار سیار و کاملا متفاوت هستند یا فروشگاه های بزرگ که به دنبال فروش بهتر و معرفی محصولات خود خواهد بود.

کاربری‌های محصول جدید آمیکو

طبق گفته رئیس سازمان فروش آمیکو، این گروه محصول جدید به تولید انبوه رسیده و علاوه بر کاربری های مختلف خدماتی به عنوان فروشگاه سیار، می تواند به عنوان خودروهای خدمت یا امداد نیز توسط افراد، ارگان ها و سازمان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی کامیونت های جدید آمیکو با کاربری های مختلف

تفتي مديرعامل شركت دانش بنیان آفاكو به عنوان شریک آميكو در خصوص محصولات جدید این گروه صنعتی اعلام کرد که فروشگاه های سیار ایده ای بود که شرکت آمیکو سال گذشته آن را مطرح کرد و طبق تجربه های مهندسی شرکت آفاکو، نمونه های اولیه ساخته شد و مورد تایید این شرکت برای تجاری سازی قرار گرفت.

كاميونت های كاربری با نگاه كاربری مفيد و ماژولار بودن طراحی شده است و برهمین اساس می توان فضای بیشتری نسبت به چیزی که به نظر می رسد، در اختیار کاربران خود قرار دهد. قابلیت انعطاف پذیری آنان هم باعث می شود تا به راحتی بتوان دکور داخلی را تغییر داد و شغل جدیدی در آن ایجاد کرد.

قیمت کامیونت‌ آمیکو چقدر خواهد بود؟

طبق گفته ها، محدوده قیمت این کامیونت در حال حاضر بین 350 تا 400 میلیون تومان تعیین شده و از هم اکنون قابل خرید هستند. این کامیون 5.2 تنی اتاقی به طول 3120 میلی متر، ارتفاع 2000 میلی متری و عرض 2000 میلی متری دارد که طول مفید آن به 3000 میلی متر، ارتفاع مفید آن به 1840 میلی متر و همچنین عرض مفید آن هم به 1840 میلی متر خواهد رسید که بسته به نیاز کاربران در تیپ های مختلف و امکاناتی متنوع عرضه می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد