موضوعات داغ

توضیحات سباستین فتل در ارتباط با نداشتن مدیر برنامه و تصمیم او برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که داشتن یک مجموعه پشتیبانی خوب را بیشتر از داشتن یک مدیر برنامه برای کمک به مسائل فرمول یک خود دوست دارد.

قهرمان جهانی چهار دوره رقابت های فرمول یک از آن قهرمانان نادر ورزش است. سباستین شاید تنها قهرمانی جهانی باشد که نه تنهای هیچ شبکه اجتماعی ندارد بلکه هیچ فردی را به عنوان رابطی بین خود و رسانه ها نیز انتخاب نکرده است.

به نظر سباستین اینکه در جریان قضاوت عمومی قرار بگیرد برای او ارزشی ندارد و دوست دارد کارها را به روش خودش انجام دهد حتی اگر با نظر دیگران متفاوت باشد.

سباستین در پاسخ به پرسش رسانه sky مبنی بر چرایی نداشتن مدیر اینگونه پاسخ داد:

این پرسش خوبی است. شاید داشتن مدیر به بعضی مسائل کمک کند. اما روش کار من اینگونه نیست، همیشه خودم همه کارها را انجام داده‌ام. منظورم این نیست که تنها بوده ام، البته که همیشه دوستانی دارم و از مشاوره آنها استفاده کرده‌ام. به نظرم آنچه که مهمتر از افکار عموی است دانستن این است که به نظر چه کسانی باید اطمینان کرد و برای نظر چه کسانی باید ارزش قائل شد.

اطرافیان من انسان های بسیار خوبی هستند و هنوز هم دیدگاه مثبتی دارم. هرگز تحت تاثر افکار عمومی قرار نگرفته ام و ارزشی برای حاشیه سازی ها قائل نشده‌ام.

من همه چیز را دنبال نمی‌کنم اما بله، زمانیکه کارها به خوبی انجام نشوند اولین کسی هستم که ناراحت می‌شود و اولین کسی هستم که سعی میکند مشکل را برطرف کند.

در عمل سباستین هنوز هم برای فصل آینده مسابقات فرمول یک با هیچ تیمی قرارداد ندارد. از سوی دیگر خود فتل هم شتابی برای تصمیم گیری ندارد . با این وجود شایعاتی مبنی بر پیوستن سباستین به تیم استون مارتین(ریسینگ پوینت فعلی) شنیده شده است. در رابطه با همین موضوع قهرمانی آلمانی افزود:

چیز جدیدی رخ نداده است و شرایطی تغییر نکرده است، باید کمی دیگر صبر کرد. نیازی نیست یک نابغه باشید یا متخصص شایعات تا بفهمید صندلی خالی زیادی وجود ندارد.

مدت زیادی است که در این ورزش حضور دارم، روزهای خوب و بد زیادی را تجربه کرده‌ام. به نظر من وقتی قرار است چیز جدیدی را انتخاب کنید باید اطمینان داشته باشید که بهترین انتخاب را می‌کنید. اگر اینگونه نباشد دلیلی ندارد تنها به رانندگی در فرمول یک فکر کنم. من کسی نیستم که ادعای رانندگی فرمول یک بودن مانع از رانندگی من در رشته های دیگر شود، من تنها برای مسابقه دادن در اینجا نیستم، برای برنده شدن آمده‌ام.

همه ما جاه‌طلبی داریم و این تنها دلیل رانندگی کردن من است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد