موضوعات داغ

فروش نقدی میتسوبیشی ASX مدل 2015 کارکرده + قیمت

عکس مطلب اول

میتسوبیشی در زمان باز بودن واردات خودرو توسط نماینده رسمی این شرکت در ایران یعنی آرین موتور وارد کشور شد و سبد کاملی از محصولات میتسوبیشی همچون لنسر، ASX و اوتلندر راهی بازار ایران شدند. در این بین میتسوبیشی ASX به دلیل قیمت مناسب، سطح امکانات و چهره بروز و البته برند معتبر خود همواره جزو پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت بود و با بسته شدن واردات خودرو، جدیدترین نمونه‌های وارد شده در ایران به مدل 2018 ختم شد.

فروش میتسوبیشی ASX مدل 2015

مجموعه سوییچ یک دستگاه میتسوبیشی ASX مدل 2015 با کارکرد 140 هزار کیلومتر به رنگ نقره‌ای را در پارکینگ خود آماده دارد. این خودرو از نظر فنی و بدنه کارشناسی شده است. خودرو از لحاظ فنی کاملاً سالم است و بدنه خودرو دو لکه رنگ دارد که یک لکه آن روی رکاب خودرو است.

قیمت اعلام شده برای میتسوبیشی ASX مذکور 880 میلیون تومان است که شامل تمامی هزینه‌ها است و حتی سوییچ می‌تواند مراحل تعویض پلاک را در صورت تمایل و در قبال دریافت هزینه ای اندک برای شما انجام دهد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از خودرو بازدید کنید و با کارشناسان این مجموعه مشاوره کنید.

میتسوبیشی ASX را بیشتر بشناسید

میتسوبیشی ASX با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی وارد بازار ایران شد و به سیستم چهارچرخ متحرک مجهز است. گیربکس نصب شده روی این خودرو از نوع CVT است و برای تعویض دنده‌ها، شیفترهای پشت فرمان نیز قرار داده شده است. روی ASX سقف یک تکه پانوراما قرار دارد و ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA) نیز روی این خودرو نصب شده است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو می‌توانید به صفحه مشخصات فنی میتسوبیشی ASX مراجعه کنید.

برای خرید با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

در صورتیکه این خودرو و شرایط اقساطی ذکر شده برای شما مناسب است، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده خودرو از نزدیک با مجموعه سوییچ به شماره تلفن 02175346 داخلی 212 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/21
دیگه هیچ وقت نمیتونم ماشین بخرم. هیچ وقت. واقعا ناامیدم از همه چیز!!!