موضوعات داغ

تولید وانت نیسان زامیاد سال آغاز شد

عکس مطلب اول

گروه خودروسازی سایپا همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز چهل‌ودومین پیروزی انقلاب اسلامی، طرح‌های توسعه محصول، زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد را افتتاح کرد و از آغاز تولید وانت نیسان سال زامیاد خبر داد.

در این مراسم که با حضور سيد جواد سليماني، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد گروه سایپا و شرکت زامیاد برگزار شد، اعلام شد که تولید وانت نیسان سال با هدف اجراي برنامه گروه سایپا در حوزه توسعه محصول و درراستای ترفیع انتظارات مشتریان، آغاز شد.

گفته می‌شود که در این وانت نیسان، شاهد افزایش فضای داخل کابین سرنشینان از لحاظ ارگونومی، نصب فرمان دو تکه، استفاده از کفپوش یک تکه کف خودرو، نصب کاورهای ستون‌ها و دیواره‌ها، آینه برقی، کنسول، تقویت نور داخل و پوشش جدید سقف کابین خواهیم بود.

همچنین در رابطه با توسعه فنی و زیرساختی نیز مرکز داده زامیاد توسط مدیرعامل سایپا به بهره‌برداری رسید. می‌توان گفت که مرکز داده زامیاد یکی از مجهزترین مراکز مربوط به حوزه فناوری و اطلاعات در سطح گروه سایپا به‌شمار می‌رود. در پی راه‌اندازی این مرکز داده، علاوه بر افزایش سطح پوشش کاربران درون شبکه، روند میزان ورود و خروج داده و اطلاعات نیز تسریع و تسهیل خواهد شد.

تولید وانت نیسان زامیاد

علاوه بر این، در این مراسم از کتابی با نام « در پیشگاه عاشقان» و با محوریت نگاهی به زندگی ۱۸ شهید والامقام از شهدای شرکت زامیاد رونمایی شد. این رونمایی در حضور خانواده این شهدای عزیز صورت گرفت. در این کتاب خدمات شرکت زامیاد به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، زندگینامه شهدا، خاطرات جانبازان و رزمندگان شاغل همراه با تصاویر برگزیده رزمندگان زامیاد در دوران دفاع مقدس را در بر می‌گیرد.

در پایان نیز فاز اول پروژه انتقال سیستم های مکانیزه سایپا در زامیاد توسط مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد. پیاده‌سازی این سیستم، امکان بهره‌مندی از به‌روزترین سیستم‌های مکانیزه جاری سازمانی را برای پرسنل زامیاد به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است که مرکز خدماتی و رفاهی جدید پرسنل نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور سلیمانی افتتاح شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/21
بازم پشته خونواده شهدا خجالت بکشید ایناشغالها رو تولید نکنید مردم گوشت قربانی نیستن لعنتیا