موضوعات داغ

یکی از ۳۶ هامر H1 متعلق به FBI بفروش می رسد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هامر به لطف تصمیم GMC برای عرضه هامر برقی دوباره مورد توجه قرار گرفته است. به تازگی، GMC هامر برقی نسخه 1 VIN 001 را به قیمت ۲.۵ میلیون دلار برای مقاصد خیرخواهانه به حراج گذاشته است.

هامر برقی Edition 1 تنها نسخه در دسترس برای سفارش تا زمان عرضه EV3X در پاییز سال ۲۰۲۲ است و با قیمت ۱۱۲,۵۹۵ دلار به فروش می‌رسد. این حدود ۲۲ برابر کمتر از قیمتی است که VIN 001 به حراج گذاشته شده و نزدیک به مقداری است که یک هامر H1 مدل ۲۰۰۶ به فروش می‌رسد.

بالاترین پیشنهاد برای این هامر تاکنون ۸۵,۵۵۵ دلار بوده است، اما ممکن است بیشتر شود.

این هامر با پیکربندی واگن عرضه می‌شود و طبق گفته فروشنده، در ابتدا اف‌بی‌آی ویرجینیا آن را سفارش داده است. مشخص نیست وظیفه این هامر در اف‌بی‌آی چه بوده، اما در سال ۲۰۱۳ از این اداره جدا شده و به دست افراد غیرنظامی افتاده است.

هامر

این خودرو به اندازه بقیه اعضای خانواده هامر بزرگ است. این مدل دارای چرخ های ۱۷ اینچی با تایرهای ۳۷ اینچی است که قدرت آن‌ها توسط یک موتور ۶.۵ لیتری توربودیزل و یک جعبه‌دنده خودکار تأمین می‌شود. کیلومترشمار این هامر نشان می‌دهد که تاکنون ۴۱۸۰۰ کیلومتر را طی کرده است.

این هامر همچنین یکی از ۳۶ واگن K12 ساخته شده با این پیکربندی در آن سال است. دیگر تجهیزات این مدل شامل گارد جلو، کاپوت تاشو، لوله تنفسی و باربند هستند.

هامرهای پرمصرف در حال تبدیل به نسخه‌های کلکسیونی جذابی هستند. به عنوان مثال در ماه ژانویه، یک واگن K12 مدل ۲۰۰۶ دیگر به قیمت ۲۲۰ هزار دلار فروخته شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد