موضوعات داغ

انفجار ناگهانی تویوتا کمری در یک خیابان شلوغ در چین را تماشا کنید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یک تویوتا کمری پس از چندین انفجار داخلی عجیب و غریب در یک خیابان شلوغ در چین نابود شد. ویدیویی که توسط خودروی پشتی ضبط شده ‌است، یک تویوتا کمری کلاسیک انحصاری بازار چین را نشان می‌دهد که در حال عبور از یک خیابان در چین است. ناگهان خودرو منفجر می‌شود و یک گلوله آتشین بزرگ ایجاد می‌کند و ترکش‌های آن در خیابان پخش می‌شوند.

خوشبختانه گفته می‌شود که راننده درست پس از این انفجار موفق شده از داخل خودرو فرار کند، اما انفجار همچنان ادامه پیدا کرده است. در حالی که خودرو به طور کامل در شعله‌های آتش احاطه شده بود، بار دیگر منفجر شد که منجر به ایجاد ابری از شعله و دود در اطراف خودرو شده است.

فردی که این ویدئو را آپلود کرده ادعا می‌کند که این خودرو دارای مخزن سوخت گاز طبیعی فشرده بوده است. اما تویوتا کمری کلاسیک با مخزن گاز طبیعی فشرده عرضه نمی‌شود و با موتورهای ۲ و ۲.۴ لیتری بنزینی موجود است. شاید مالکش مخزن گاز طبیعی فشرده را به درستی روی آن نصب کرده و همین اشتباه منجر به انفجار خودرو شده است.

کاربر دیگری ادعا کرده است که این خودرو دارای مخزن گاز طبیعی فشرده نیست و فقط در حال جابجایی یک مخزن گاز طبیعی یا پروپان بوده که منفجر شده است.

به هر حال راننده این تویوتا کمری خیلی خوش‌شانس بوده که در این حادثه فوت نکرده است.

https://www.aparat.com/v/bvCIR

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد