موضوعات داغ

هوندا N-Van کمپو، کمپری جذاب با اندازه کوچک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

این روزها خودروهای کمپر به محصولاتی محبوب تبدیل شده‌اند و هرکدام از شرکت‌های خودروسازی در تدارک عرضه کمپرهای مختلف هستند. خودروهای کمپر معمولا براساس پیکاپ‌ها یا ون‌های بزرگ ساخته می‌شوند. با این حال ژاپنی‌ها که در تولید خودروهای کوچک تبحر دارند، کمپرهای سایز کوچک را نیز به بازار معرفی کرده‌اند.

هوندا N-Van کمپو محصولی جدید از شرکت هوندا است که یک کمپر را در ابعاد تویوتا آیگو (هاچ‌بک کوچک تویوتا) به تصویر می‌کشد. طول این کمپر تنها 3.39 متر است و می‌توانید از آن به عنون یک اردوگاه کوچک بهره ببرید. طراحان هوندا برای حل مشکل کمبود فضا تصمیم گرفته‌اند تا ارتفاع خودرو را افزایش دهند، بنابراین برخی قطعات مورد نیاز روی سقف خودرو نصب شده است.

هوندا N-Van کمپو با سه نوع پیکربندی قابل خریداری است که در تمامی آن‌ها تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای سرنشینان فراهم شده است. این سه پیکربندی عبارتند از کابین، استایل 1 و استایل 2. بهترین و بیشترین امکانات ممکن را در نسخه استایل 2 دریافت خواهید کرد که یک کمپر به معنای واقعی است.

قدرت هوندا N-Van کمپو توسط موتور 660 سی سی با 52 اسب‌بخار قدرت تامین می‌شود که در نسخه توربو، این قدرت به 63 اسب‌بخار افزایش خواهد یافت. با توجه به تیپ انتخابی نیز گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک CVT روی این خودرو نصب خواهد شد. قیمت تیپ پایه این خودرو یعنی تریم کابین، 17،260 یورو اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد