موضوعات داغ

پیش فروش چری تیگو 7 پلاس در چین آغاز شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چری پیش فروش محصول جدید خود یعنی تیگو 7 پلاس را برای مشتریان چینی آغاز کرد. این شاسی‌بلند با دو تریم در چین عرضه خواهد شد. تریم اول مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس 9 سرعته CVT است و تریم دوم نیز از موتور 1.6 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس هفت سرعته دوکلاچه بهره می‌برد. قیمت تیگو 7 پلاس در بازار چین با توجه به امکانات و تجهیزات، رقمی بین 86،900 یوان تا 123،900 یوان (380 الی 554 میلیون تومان) خواهد بود.

افرادی که چری تیگو 7 پلاس را پیش خرید کنند، از هفت هدیه شرکت چری بهره‌مند خواهند شد. بزرگترین تغییر چری تیگو 7 پلاس در مقایسه با نسخه عادی در قسمت جلوپنجره این خودرو قرار دارد، جایی که جلوپنجره جدید چری موسوم به بال فرشته با آرایش شش ضلعی قرار دارد. همچنین کابین خودرو نیز دستخوش تغییراتی شده است. صفحه نمایش سیستم سرگرمی و نمایشگر اطلاعات خودرو اکنون با یکدیگر ترکیب شده‌اند و اطلاعات را با کیفیت فول اچ دی به نمایش می‌گذارند. این خودرو به سیستم کنترل از راه دور و سیستم صوتی سونی نیز مجهز است.

نسخه قدرتمند تیگو 7 پلاس که احتمالا به بازار ایران عرضه نخواهد شد، از موتور 1.6 لیتری توربوشارژر با 194 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد این نسخه از سوی چری 8.28 ثانیه اعلام شده است و مصرف سوخت ترکیبی این تیپ نیز 6.6 لیتر در صد کیلومتر برآورد می‌شود. چری ادعا می‌کند که تیگو 7 پلاس نیازهای جوانان را بر پایه سه فاکتور سرعت، قدرت و مقرون به صرفه بودن برآورده می‌کند. همچنین چری عایق بندی تیگو 7 پلاس را نسبت به نسخه عادی ارتقا داده تا سرنشینان سکون و آرامش بیشتری را در کابین شاهد باشند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/13
ما هیچ، ما نگاه
1400/7/13
توان 197 اسب هست نه 194. ضمنا اطلاع دارید نسخه 2 لیتری توربو تیگو8 پرو چه زمان وارد بازار میشه؟ بنظرم سانتافه، کولئوس و سورنتو را به راحتی به چالش میکشه، چرا که اصولا برای خیلیها استفاده بیشتر از 3-4 سال از خودرو بیمعنیست و ثانیا شتاب و چالاکی خودرو نکته برجسته تریه.
1400/7/14
نیگو۷ در مقایسه با خودروهای مشابه مثل جک اس۵کرمان موتور و یا هایما۷و فیدلیتی از قدرت موتور و آپشن‌های کمتری برخوردار است ولی قیمت آن تا ۳۵درصد گرانتر است. مسؤلان تعزیرات حکومتی از این گران‌فروشی خودروساز چینی غافلند
1400/7/14
بعد فردا مدیران خودرو همون قیمت کل ماشینو بابت پیش پرداخت میخواد تا کی باید ظلم این خودروسازارو تحمل کرد
1400/7/18
تا ابد