موضوعات داغ

تویوتا کرولا با نسخه نوربرگرینگ عرضه می‌شود، پورشه‌ای با قیمت مناسب!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیست نوربرگرینگ یا جهنم سبز یکی از مکان‌های مقدس برای علاقمندان به خودرو است و خودروسازان نیز به ثبت رکورد در این پیست علاقه وافری دارند و حتی نسخه‌های ویژه نوربرگرینگ از محصولات خود را به مشتریان می‌فروشند. حال تویوتا تصمیم گرفته تا نسخه سدان کرولا را با بسته ویژه نوربرگرینگ برای مشتریان تایلندی عرضه کند، نسخه‌ای که با بروزرسانی در ظاهر و سیستم تعلیق همراه بوده است. این نسخه به افتخار سومین سال حضور تویوتا کرولا در مسابقات 24 ساعته نوربرگرینگ تولید شده است.

تویوتا کرولا آلتیس اسپرت نوربرگرینگ 24 نام این نسخه خاص است که مهم‌ترین تفاوت آن با نسخه عادی، قطعات اضافه‌ای است که به ظاهر این خودرو افزوده شده‌اند. قطعاتی همانند جلوپنجره، سپر، رکاب‌های جانبی، سپر جدید عقب به همراه دیفیوزر و ورودی‌های هوا تزیینی از جمله این قطعات هستند. لوگو نوربرگرینگ 24 نیز روی گلگیر این خودرو نصب شده که نشان می‌دهد این کرولا با بقیه نسخه‌ها متفاوت است.

تویوتا بسته نسخه Nurburgring را به عنوان یک گزینه اختیاری برای تویوتا کرولا آلتیس اسپرت ارائه می‌دهد. این تیپ با دو پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 138 اسب بخار و پیشرانه هیبریدی عرضه می‌شود که هر دو آن‌ها 121 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. در هر دو حالت ، قدرت از طریق گیربکس CVT به محور جلو منتقل می شود.

تویوتا کرولا آلتیس نوربرگرینگ

قدرت و گشتاور خودرو با اضافه شدن بسته نوربرگرینگ 24 تغییری نمی‌کند اما تویوتا مجموعه‌ای از فنرهای اسپرت را به کرولا اضافه کرده که ارتفاع خودرو را اندکی کاهش داده‌اند. همچنین دریچه گاز خودرو نیز برای پاسخ‌گویی سریع‌تر بهینه شده است.

تویوتا کرولا آلتیس نوربرگرینگ در حال حاضر برای فروش در تایلند با قیمت 964،000 بات (معادل 28،499 دلار) برای نسخه درون‌سوز و بین 939،000-1،099،000 بات (27،760 دلار-32،490 دلار) برای هیبرید عرضه می شود. علاوه برآن خودروساز ژاپنی در حال حاضر تویوتا کرولا GR-Sport اسپرت را در این بازار با قیمت مشابه 1.009.000 بات (29.830 دلار) عرضه می کند. که برای مشتریان اندکی گیج کننده محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد