موضوعات داغ

سانروف دنا پلاس ایران خودرو از شرکت لوکسژن تایوان خریداری می شود!

عکس مطلب اول

امروز، آخرین روز نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه های تهران بود و قطعه سازان مختلف و البته بزرگی در این نمایشگاه حاضر بودند. شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) نیز در این نمایشگاه حاضر بود و با نمایش یک دستگاه تارا اتوماتیک نظر بسیاری را به سوی خود جلب کرده بود. البته در این غرفه، یک نکته بسیار جالبی نظر خبرنگار خودروبانک را به سوی خود جلب کرد.

در کنار این غرفه، یک مجموعه کامل سانروف دنا پلاس وجود داشت که روی شیشه آن برند Luxgen نوشته شده بود. برند تایوانی که در زمان باز بودن واردات خودرو، توسط آرمان موتور کویر به ایران معرفی شد و بنا بود تا خودروهای این شرکت به ایران وارد شوند، اما با بسته شدن واردات خودرو دیگر خبری از عرضه این محصولات به ایران نشد. به غرفه ساپکو بازگردیم، جایی که با دیدن این برند تایوانی روی سانروف دنا پلاس، از مسئولین این غرفه در مورد آن سوال پرسیدیم. طبق ادعای مسئولین ساپکو، تنها ریل های جانبی این سانروف آن هم در میزان کمی داخلی سازی شده و باقی مجموعه کاملاً وارداتی است و شیشه روی آن نیز به صورت کامل از لوکسژن خریداری می شود.

مجموعه کامل سانروف دنا پلاس

البته که این موضوع را اصلاً نمی توان به عنوان نقطه ضعف محسوب کرد و در تمامی دنیا، بسیاری از خودروسازان مجموعه های مختلف محصولات خود مثل ترمز، کیسه هوا و یا سیستم صوتی را از دیگر شرکت های تامین کننده که به صورت تخصصی فعال هستند، دریافت می کنند و حال به نظر می رسد که مجموعه کامل سانروف دنا پلاس نیز از شرکت لوکسژن تایوان خریداری می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/29
خخخخ سانروف تایوانی ای سیو چینی پس گیربوکس چینی به چیتون مینازید این قد خود کفایی خود کفایی میکنید مرد مومن