موضوعات داغ

نصب سریع‌ترین شیشه برقی دنیا روی یک لادا + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کانال یوتیوبی گاراژ‌ ۵۴ پس از ساخت یک موتور شش سیلندر خطی با استفاده از یک جفت موتور چهار سیلندر حالا ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است. این گروه لاداهای زیادی در اختیار دارد و معمولاً در آزمایش‌های خودش بلاهای زیادی بر سر این سدان‌های بیچاره می‌آورد.

شیشه‌های برقی از سال ۱۹۴۰ و با عرضه پاکارد ۱۸۰ وارد بازار شدند، اما حالا گاراژ ۵۴ با کمک مهندسان خودش این لادا را به سریع‌ترین شیشه‌های برقی دنیا مجهز کرده است. یک سیلندر بادی شیشه عقب سمت راننده را با سرعتی بالاتر از سرعت نهایی خودرو بالا و پایین می‌برد.

این گروه که از نتایج اولیه رضایت نداشت، با نصب شلنگ‌های بزرگتر با قطر داخلی هشت میلیمتر میزان جریان هوا را بهبود بخشید. فشار این سیلندر بادی تا شش اتمسفر هم بالا می‌رود تا سرعت بالا و پایین آوردن پنجره را بیشتر کند.

پس از ارتقا سخت‌افزاری، از این شیشه‌های برقی می‌توان به عنوان یک سلاح یا مکانیزم دفاع شخصی استفاده کرد. این شیشه برقی قبل از برش دادن سبزیجات مانند خیار و سیب‌زمینی هیچ مشکلی در برش سوسیس نداشت. چالش اصلی تلاش برای برش کاهو بود که بیشتر از بقیه طول کشید. در کمال تعجب شیشه این لادا در برابر این سوء استفاده مقاومت کرد، اما تا پایان آزمایش دوام نیاورد.

سیلندر بادی در نهایت تا حدی به شیشه فشار آورد که آن را به صدها تکه تقسیم کرد. البته شیشه سر جای خودش باقی ماند که نشانگر کیفیت تولید بالای لادا است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/11
لطفا جایزه بیکارترین آدم دنیا
و بیفایده ترین کار رو به ایشون تقدیم کنید!!!!!!!