موضوعات داغ

حذف تاریخ تولید سایبرتراک از وب‌سایت رسمی تسلا، خلف وعده ایلان ماسک؟

عکس مطلب اول

در اقدامی که طبق باور افراد به معنی عقب‌نشینی از وعده‌های قبلی است، تسلا تمام اطلاعات مربوط به تاریخ دقیق تولید سایبرتراک را از وب‌سایت رسمی خود حذف کرد. البته هنوز اظهارات رسمی در مورد این تغییرات اعلام نشده است.

ایلان ماسک در اواخر سال 2019 با افتخار خودروی سایبرتراک را معرفی کرد و با شکستن (غیرعمدی) شیشه‌های سمت راننده این خبر را جشن گرفت. ظاهراً تولید تسلای جعبه‌ای بزرگ به کُندی پیش می‌رود.

البته هنوز اطلاعات مربوط به عرضه سایبرتراک در وب‌سایت تسلا باقی مانده است. تنها با پرداخت 100 دلار می‌توان یک سایبرتراک را رزرو کرد. البته قیمت اصلی خودرو از وب‌سایت حذف شده است. تمام این موارد حذف شده و باقی‌مانده تا حد زیادی تعجب‌برانگیز هستند.

رزرو سایبرتراک

اگر تولید خودرو دوباره به تعویق افتاده، پس چرا صفحه رزرو باز است؟ چرا قیمت‌ها حذف شده‌اند؟ آیا باز هم تسلا قرار است قیمت محصولات را به طور ناگهانی افزایش دهد؟

حذف کامل تاریخ و جدول زمانی مربوط به تولید خودرو نیز موجب نگرانی طرفداران سایبرتراک شده است. وب‌سایت اصلی تنها به بازدیدکننده نشان می‌دهد که «تولید نزدیک است»، ولی تاریخ دقیق برای مشتری تعریف نشده است.

صفحه سفارش سایبرتراک

ناگفته نماند که ماسک در غافلگیر کردن افراد مهارت بسیاری دارد. خبر خوبی است اگر بشنویم تولید 100 سایبرتراک اول به پایان رسیده و به زودی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. هرچند این احتمال خیلی ضعیف است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد