موضوعات داغ

فیلم گردهمایی هامرهای عجیب در ژاپن را ببینید، خودنمایی آمریکایی ها در شرق

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فرهنگ آمریکایی طرفداران زیادی در ژاپن دارد، اما ژاپنی‌ها همچنین علاقه زیادی به خودروهای سفارشی دارند. وقتی این دو با هم ترکیب شوند، شاهد یک نمایشگاه خودروهای آمریکایی در ژاپن هستیم که در آن هامرها شبیه خودروهای مسابقه‌ای بوسوزوکو تزئین شده‌اند.

در ویدیویی که توسط یک کانال یوتیوب ژاپنی منتشر شده ‌است، گروهی از هامرهای خاص را می‌بینیم که وارد یک نمایشگاه خودروهای سفارشی آمریکایی می‌شوند. اگر هر کدام از این هامرها در آمریکا بودند قطعاً به خاطر ظاهر عجیب و غریب خودشان مورد تمسخر قرار می‌گرفتند.

تقریبا همه این هامرها چرخ‌های رنگارنگ، کیت‌های واید بادی و نورپردازی خاصی روی بدنه خود دارند. صدای موسیقی بلند از داخل همه آن‌ها شنیده می‌شود، اما این باعث نمی‌شود صدای موتور قدرتمند V8 را از اگزوزهای سفارشی آن‌ها نشنویم.

هامرهای جذاب زیادی در این مراسم حضور داشتند، اما H2 طلایی با جلوپنجره تزئین‌شده و چراغ‌های جلوی LED بنفش توجه بیشتری را به خودش جلب کرد.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این رویداد منتشر نشده است، اما احتمالاً توسط گروه هامربازهای "H2 All Japan" برگزار شده است، چون برچسب این گروه روی شیشه عقب اکثر این هامرها دیده می‌شود. در این مراسم چندین کوروت و ماستنگ نیز حضور داشتند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد