موضوعات داغ

آسیب دیدگی لوئیس همیلتون در مسابقه فرمول یک آذربایجان2022

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

یه گفته جمیز وولز، مدیر استراتژی موتور اسپرت تیم مرسدس، لوئیس همیلتون در جریان مسابقه فرمول یک آذربایجان دچار آسیب دیدگی شده است.

به نظر می رسد تکان های خودرو فرمول یک مرسدس در این فصل بسیار بیشتر از رقبا است و همین بالا و پایین پریدن های مکرر خودرو باعث فشار بیش از حد به کمر راننده های این تیم شده است.

پس از پایان مسابقه فرمول یک آذربایجان قهرمان 7دوره رقابت های فرمول یک در حالیکه کمر خود را گرفته بود به آرامی از خودرو خارج شد.

لوئیس همیلتون پس از پایان مسابقه فرمول یک باکو

مدیر تیم مرسدس پس از مسابقه اعلام کرد که شت آسیب وارده به لوئیس به حدی است که شاید مسابقه کانادا را از دست بدهد.

همیلتون به سرعت به این صحبت واکنش نشان داد و اعلام کرد که در مسابقه کانادا شرکت خواهد کرد. با این حال توتو وولف تایید کرد که تیم در باکو بیش از اندازه بر راننده خود فشار وارد کرده است.

پس از این وولز نیز تایید کرد که در دیدار با همیلتون از سلامت او اطمینان پیدا کرده است و همیلتون در کانادا حضور خواهد داشت.

او یک ورزشکار نابغه است که در حال توسعه توانایی های خود و خودرو فرمول یک مرسدس است. این کاری است که رانندگان فرمول یک انجام می دهند و همین آن ها را استثنایی می کند.

در مسابقه فرمول یک آذربایجان ما خودرو و رانندگان خود را زیر فشار زیادی قرار دادیم و میدانیم که این کار را نمیتوانیم دیگر تکرار کنیم.

البته که این تنها رانندگان ما نیستند که تحت این فشار هستند و دیگر رانندگان نیز کم و بیش از تکان های ماشین آسیب دیده اند. اما مسئولیت ما این است که مطمئن شویم دیگر این اتفاق برای ما رخ نمیدهد.

در جریان مسابقه فرمول یک باکو، همیلتون اعلام کرد که بر روی صندلی خودش احساس سردی میکند. تیم سریعا احتمال نشت مایعات را بررسی کرد اما مشکلی پیدا نکردند. اما بعد از پایان مسابقه علت این احساس لوئیس معلوم شد.

پس از صحبت مدیران تیم با لوئیس مشخص شد که علت این احساس سرما نشت مایعات نبوده است و همیلتون به خاطر بالا و پایین پریدن های مکرر خودرو در ناحیه کمر دچار آسیب و بی حسی شده بوده است و احساس سرما پاسخ بدن وی به این آسیب بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد