موضوعات داغ

فردا موتورز در نمایشگاه خودرو شیراز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شیراز به زودی میزبان دومین رویداد بزرگ خودرویی کشور در سال جاری خواهد بود. گروه صنعتی فردا به عنوان یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی در این رویداد حضور دارد.

بالاخره پس از وقفه برگزاری رویدادها به علت پاندمی کرونا، امسال شاهد برگزاری مجدد نمایشگاه‌ها در عرصه های مختلف هستیم. پس از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت ماه و حضور پررنگ خودروسازان، بالاخص فعالان این حوزه در بخش خصوصی، حالا در آغاز فصل تابستان شاهد برگزاری دومین رویداد خودرویی، این بار در شهر شیراز، خواهیم بود.

خودروسازی جوان فردا موتورز، که در طول مدت فعالیت خود روند رو به رشدی را به نمایش گذاشته است، در ابتدای سال جاری از جدیدترین محصول خود در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد. این گروه خودروسازی حالا بار سفر بسته و برای معرفی محصولات خود عازم شیراز خواهد بود.

فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران

از عمده فعالیت های مطرح شده برای نمایشگاه خودرو شیراز از سوی فردا موتورز می توان به رونمایی FMC M4 برای خودرو دوستان شیرازی اشاره کرد. امکان تست خودروهای موجود در سبد محصولات این گروه از دیگر برنامه های فردا موتورز در شیراز خواهد بود.

علاقمندان برای بازدید از محصولات صنایع خودروسازی فردا می توانند در تاریخ 21 لغایت 24 تیرماه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند. فردا موتورز در سالن حافظ غرفه A1 پذیرای مراجعه کنندگان خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد