موضوعات داغ

شورلت بلیزر EV مدل 2024 معرفی شد، برقی، قدرتمندتر و مجهزتر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جنرال موتورز بالاخره نسخه برقی از شورولت بلیزر را معرفی کرد. این خودرو در تریم‌های مختلف به بازار عرضه خواهد شد و همچنین نسخه‌ای از آن برای استفاده در نیروهای پلیس استفاده خواهد شد.

بالاترین تیپ این خودرو، شورولت بلیزر EV SS خواهد بود که پیشرانه الکتریکی آن 557 اسب‌بخار قدرت و 879 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو در انواع دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد. برد این خودرو در بهترین شرایط، به 515 کیلومتر خواهد رسید. همچنین شتاب صفر تا صد رسمی شورولت بلیزر EV حدود 4 ثانیه خواهد بود.

شورولت بلیزر برقی در چهار تیپ 1LT، 2LT، RS و SS عرضه خواهد شد. تیپ‌های LT ظاهر بیرونی تک رنگ دارند و به صورت استاندارد با رینگ‌های 19 اینچی عرضه می شوند. تریم RS دارای جلوپنجره و تریم مشکی است، علاوه بر این که بر روی رینگ های 21 اینچی سوار می شود. در نهایت تیپ SS با سقف مشکی و رینگ های 22 اینچی عرضه می شود.

دو تیپ RS و SS به چراغ‌های LED‌ خوشآمد گویی مجهز هستند که نزدیک شدن راننده را خیرمقدم می‌گوید. همچنین در حالتی که خودرو به برق متصل باشد، با تغییر وضعیت چراغ‌ها نحوه شارژ شدن را به اطلاع راننده می‌رساند.

شورلت بلیزر EV

در کابین شورولت بلیزر EV، یک صفحه نمایش عریض و مورب قرار گرفته است که به طور همزمان وظیفه نمایشگر و سیستم سرگرمی را برعهده دارد. در صورتی که مالک تمایل داشته باشد، می‌تواند سیستم کمک رانندگی پیشرفته سوپر کروز جنرال موتورز را برای بلیزر سفارش دهد. تیپ‌های RS و SS با تجهیزات بیشتری در کابین عرضه می‌شوند، از جمله روکش صندلی دو رنگ و تهویه صندلی‌های جلو.

کابین شورولت بلیزر EV

تمام تیپ‌های شورولت بلیزر برقی با سیستم ایمنی فعال عرضه می‌شوند. این سیستم شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، ترمز عابر پیاده جلو، نشانگر فاصله، نگهدارنده بین خطوط با هشدار خروج از خط و چراغ های جلو هوشمند است. در صورت تمایل مالک، ترمز اتوماتیک رو به عقب و دستیار پارک نیز موجود هستند.

فروش شورولت بلیزر برقی در تابستان 2023 آغاز خواهد شد. تیپ‌های 2LT و RS نخست به فروش می‌رسند که برچسب قیمتی آن‌ها به ترتیب 47595 دلار و 51995 دلار خواهد بود. تیپ بالا رده SS‌ در پاییز 2023 و با قیمت 65995 دلار از راه می‌رسد. در نهایت تیپ پایین رده 1LT در سه ماهه اول سال 2024 با قیمت پیش بینی شده 44995 دلار به فروش خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد