موضوعات داغ

هایما Aishang EV 2021 برقی، کمتر از 6500 دلار!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو Haima Aishang EV به عنوان یک میکروکار الکتریکی شناخته می‌شود. پیشنهاد این خودرو برای ساکنین شهرهای شلوغ منطقی و خیابان های تنگ پیشنهاد منطقی است. در این مقاله قصد داریم به بررسی Haima Aishang EV مدل 2021 نسخهXiaoyan Deluxe Edition بپردازیم ، قیمت این خودرو 42800 یوان یا 6340 دلار است.

نمای عقب Haima Aishang EV

طراحی ظاهری هایما Aishang EV 2021

جلوپنجره جلوی Haima Aishang EV طراحی بسته دارد و چراغ‌های جلو در هر دو طرف قرار دارند و تا حدودی چراغ های جلو یاد آور میتسوبیشی میراژ هستند . چراغ های جلو از نوع هالوژن هستند و ارتفاع چراغ های جلو قابل تنظیم است. قسمت عقب Haima Aishang EV نسبتاً مربعی به نظر می رسد و چراغ های عقب در دو طرف به شکل عمودی طراحی شده اند.

طراحی داخلی هایما Aishang EV 2021

طراحی داخلی Haima Aishang EV رویکردی عملگرا داشته و از زرق و برق به دور است. رنگ داخلی عمدتا مشکی است و کنسول وسط بیشتر از جنس سخت ساخته شده است. این خودرو بخ آپشن هایی مانند فشار باد لاستیک، ترمز ضد قفل ABS، دوربین دنده عقب، مودهای حالت رانندگی، بلوتوث، کنترل صوتی، شیشه های برقی جلو و عقب مجهز است. نکته منفی نداشتن کیسه هوا است.

فضای داخلی Haima Aishang EV

صندلی‌های جلو Haima Aishang EV از مواد ترکیبی چرم/پارچه ساخته شده‌اند. صندلی‌های اصلی و شاگرد به صورت دستی تنظیم می‌شوند و همچنین صندلی جلو یک طراحی یکپارچه داشته که باعث می‌شود اسپرت‌تر به‌نظر برسد. Haima Aishang EV به عنوان یک خودروی مینیاتوری یا میکرو کار شناخته می شود، به همین دلیل فضای پا در صندلی عقب محدود است. البته صندلی عقب به دو پشتی سر مستقل مجهز شده است.

پیشرانه هایما Aishang EV 2021

به عنوان یک خودرو الکتریکی پیشرانه از تک موتور 40 کیلوواتی با توان حدود 53 اسب بخار بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی Aishang EV 2021 از یک باتری 26.1 کیلووات ساعت تامین می‌شود که توان برد حرکتی معادل 202 کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می‌دهد. باتری لیتیمی خودرو برای شارژ کامل به 9 ساعت زمان نیاز دارد. در نسخه فول‌تر آیشنگ از باتری 34.05 کیلوات ساعت و در تریم پرچمدار از باتری 32.54 کیلووات ساعت استفاده می شود

حداکثر سرعت خودرو هایما آیشنگ برابر با 100 کیلومتر برساعت است.

سیستم ترمز محور جلو دیسکی و در محور عقب کاسه ای است. رینگ های آلومینیومی در اندازه 14 اینچی ارائه می شوند.

فضای مسافران عقب

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد