موضوعات داغ

بهترین پیکاپ‌های تک دیفرانسیل در بازار جهانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بخش پیکاپ‌ها یکی از بخش‌های محبوب و پرفروش بازار خودرو جهان در حال حاضر محسوب می‌شود. پیکاپ‌های مختلف با قیمت‌های متنوع در این بخش حضور دارند و برای هر مشتری با هر سطح درآمد و نیازهای خاص، یک پیکاپ در بازار جهانی وجود دارد.

بدیهی است که تمامی مشتریان در جهان امکان خرید پیکاپ‌های دو دیفرانسیل را ندارند. حتی گاهی اوقات نیازی به خرید پیکاپ دو دیفرانسیل نیست، چرا که یک پیکاپ تک دیفرانسیل با استهلاک کمتر می‌تواند وظایف مربوطه را انجام دهد.

خودروسازان مشهور جهانی برخی از پیکاپ‌های خود را با سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل وارد بازار می‌کنند تا قیمت آن‌ها برای مشتریان مناسب‌تر باشد. در این مطلب نگاهی به بهترین پیکاپ‌های تک دیفرانسیل بازار جهانی خواهیم داشت.

شورولت کلرادو

شاید بتوان گفت که مشهورترین پیکاپ تک دیفرانسیل بازار جهانی، شورولت کلرادو است. شورولت کلرادو یک پیکاپ کاربردی با قابلیت استفاده در شهر است که سواری ملایم و فضای ذخیره‌سازی قابل قبولی را به مشتریان خود ارزانی می‌دارد.

شورولت کلرادو

تریم WT شورولت کلرادو به عنوان خودرو کار و تجاری شناخته می‌شود که ساده‌ترین تجهیزات همچون سیستم صوتی با شش بلندگو، دوربین عقب و روکش صندلی پارچه‌ای را به همراه سیستم انتقال قدرت 2WD‌ در اختیار مشتریان می‌گذارد. شورولت کلرادو پیکاپی مناسب برای افرادی است که یک خودرو تجاری برای امور روزمره می‌خواهند و در عین حال نگاهی به مسافرت‌های آخر هفته نیز دارند.

تویوتا تاکوما

تویوتا تاکوما یکی از پیکاپ‌های محبوب در بازار ایالات متحده آمریکا است که در انواع تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به بازار عرضه می‌شود. تویوتا تاکوما برای مشتریانی مناسب است که به گشت و گذار در بیابان‌ها علاقه دارند.

تویوتا تاکوما

نسخه‌های پایه این خودرو تک کابین هستند و سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل دارند. نسخه‌های قوی‌تر به همراه موتور V6 و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند. ساده‌ترین تیپ این خودرو به دوربین عقب و کروز کنترل مجهز است.

نیسان فرانتیر

نیسان فرانتیر نیز یکی دیگر از پیکاپ‌های تک دیفرانسیل بازار جهانی است که نسخه اولیه آن با نام نیسان پیکاپ توسط پارس خودرو در ایران مونتاژ می‌شد. نسل بعدی نیسان فرانتیر از سال 2005 در بازار جهانی حضور دارد و از سال 2020 چند پیشرانه جدید را دریافت کرده است.

نیسان فرانتیر

نیسان فرانتیر در انواع مختلفی از قالب‌های بدنه و پیشرانه در اختیار مشتریان قرار دارد. بنابراین آن‌ها می‌توانند با توجه به نیازهای خود یکی از ترکیب‌های این خودرو را انتخاب کنند. کروز کنترل و سیستم صوتی به همراه قابلیت اتصال تلفن همراه، از امکانات پایه نیسان فرانتیر هستند.

فورد رنجر

اگر به دنبال خرید یک پیکاپ تک دیفرانسیل هستید که به آخرین فناوری‌ها مجهز باشد، فورد رنجر بهترین انتخاب برای شما در بازار جهانی خواهد بود. فورد رنجر یک پیکاپ قوی و ساده است که وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد. سیستم صوتی با چهار بلندگو، هشدار برخورد از جلو، درگاه‌های مختلف ارتباطی و ترمز اضطراری خودکار برخی از ویژگی‌های استاندارد فورد رنجر هستند.

فورد رنجر

هوندا ریج لاین

بسیاری از مشتریان پیکاپ‌ها، انتظار دارند که اتومبیل تجاری آن‌ها بتواند در فضاهای شهری نیز عملکرد مناسبی داشته باشد. هوندا ریج لاین می‌تواند این نیاز را به خوبی برطرف کند، چرا که ابعاد کوچک این پیکاپ قابلیت استفاده آن را در فضاهای شهری افزایش داده‌اند. هوندا ریج لاین از نظر امکانات رفاهی نیز یک پیکاپ مجهز است و با خودروهای ساده شهری برابری می‌کند.

هوندا ریج لاین

از جمله امکانات هوندا ریج لاین می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک سه نقطه‌ای، سیستم صوتی با هفت بلندگو، دوربین عقب، اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد. سیستم تعلیق عقب این پیکاپ اقتصادی نیز مستقل است که حاصل آن سواری راحت برای سرنشینان خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد