موضوعات داغ

جیمز می با دیوار تصادف کرد و در بیمارستان بستری شد!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیلمبرداری قسمت جدید مجموعه گرندتور از اوایل سال جاری میلادی آغاز شد. ما منتظر یک سری دیگر از شیرین کاری های دیوانه کننده از جرمی کلارکسون، جیمز می، و ریچارد هموند هستیم اما به نظر می‌رسد یک حادثه در این بین رخ داده است.

بنابر اعلام روزنامه بریتانیایی سان، جیمز می در حال انجام بدلکاری‌های قسمت دیگری از مجموعه گرندتور تصادف کرده و به بیمارستان منتقل شده است. براساس گزارش سان، این سه نفر در یک پایگاه دریایی متروکه اولاوسورن در نزدیکی شهر ترومسو نروژ مشغول ضبط شیرین‌کاری‌های خود با خودرو بودند. این مسابقه درگ درون یک تونل انجام می‌شد. از آن‌جایی‌که رانندگان زمان اندکی برای واکنش در تونل دارند، بروز حوادث امری طبیعی است. کاپیتان آهسته به دلیل نور کم تونل، دیر ترمز کرد و با سرعت 121 کیلومتر بر ساعت با میتسوبیشی لنسر اوولوشن به دیوار کوبید.

یکی از دنده‌های جیمز می در این تصادف شکست و به سر او نیز ضربه شدیدی وارد شد. این حادثه در ماه مارس رخ داده است. و اکنون جیمز می پس از ترخیص بار دیگر به جمع بازیگران مجموعه گرندتور پیوسته است. قسمت بعدی گرندتور به ماجراجویی‌های این سه نفر در قطب شمال خواهد پرداخت. آئودی RS4، سوبارو ایمپرزا WRX و میتسوبیشی لنسر Evolution VIII سه خودرو حاضر در این قسمت هستند. تاریخ انتشار این قسمت هنوز توسط آمازون پرایم اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد