موضوعات داغ

معرفی شاسی بلند سایک رووی RX9 در نمایشگاه خودرو چنگدو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه خودروی چنگدو در ۲۶ اوت رسما آغاز به کار کرد. برند سایک رووی نیز در همین مراسم شاسی بلند اندازه متوسط و بزرگ جدید خود یعنی رووی RX9 را معرفی کرد که در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

رووی RX9 براساس مفهوم طراحی صنعتی "ریتم احساسی" ساخته شده است. این مدل جدید به یک جلوپنجره ستاره‌ای با چراغ‌های جلوی نقره‌ای زاویه‌دار مجهز است. طول این مدل تقریباً 5 متر، عرض آن 1.9 متر و ارتفاع آن 1.8 متر و فاصله بین دو محورش 2.9 متر است. این خودرو به عنوان یک شاسی بلند اندازه متوسط و بزرگ در نظر گرفته شده و با چیدمان ۶ صندلی یا ۷ صندلی در سه ردیف عرضه می‌شود.

رووی RX9

در کابین، رووی RX9 از سه نمایشگر بهره می‌برد که شامل خوشه ابزار LCD، نمایشگر کنترل مرکزی بزرگ و نمایشگر LCD در جلوی کمک راننده (نمایشگر سه‌گانه ۴۷ اینچی شامل اطلاعات رانندگی، کنترل تجهیزات داخل خودرو و امکانات سرگرمی برای سه نمایشگر) است. این مدل همچنین به فرمان سه‌پره چندمنظوره و یک دسته‌دنده جدید مجهز شده است. در زیر نمایشگر سه‌گانه، خروجی‌های تهویه مطبوع و کلیدهای چندرسانه‌ای پیانویی مخفی شده است.

رووی RX9 به یک موتور ۲ لیتری ساخت سایک موتور با حداکثر توان ۲۳۴ اسب بخار مجهز است که در کنار یک جعبه دنده 9سرعته اتوماتیک کار می‌کند. این مدل به سیستم تعلیق کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز خواهد بود، بنابراین تحت شرایط جاده‌ای و حالت‌های رانندگی مختلف عملکرد شاسی متنوعی خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد