موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس مطلب اول

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد از تاریخ ۹ الی 12 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد در جریان بوده و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان صنعت خودرو است. شرکت‌های متعددی در این رویداد شرکت کرده و محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایران‌خودرو و زیرمجموعه ایران‌خودرو دیزل، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور و شایان دیزل اشاره کرد.

ایران‌خودرو دیزل با هفت محصول متفاوت راهی نمایشگاه خودرو مشهد شده است. این مجموعه، سازنده خودروهای سنگین بوده و برای نخستین بار از کامیونت آترین پلاس و کامیون آتامان رونمایی کرده است. فیس لیفت فوتون تونلند 1401 نیز در کنار ون وانا قرار گرفته و با یک رنگ جذاب توجه بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب می‌کند.

تونلند جدید تنها با موتور دیزلی 2.8 لیتری عرضه شده که می‌تواند 174 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به هر چهار چرخ وارد شده و ماشین را به حرکت درمی‌آورد.

سه محصول دیگر، یعنی کشنده H5، اتوبوس آتروس و نسخه برقی اتوبوس آتروس نیز به نمایشگاه آورده شده‌اند تا بدین ترتیب، ایران‌خودرو به لطف سواری‌های خود به عنوان پرمحصول‌ترین شرکت حاضر در نمایشگاه شناخته شود.

غرفه ایران‌خودرو با عرضه محصولاتی همچون نسخه‌های دستی و اتوماتیک تارا، پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای و پژو 207i MC و از همه مهم‌تر، هایما 8S‌ و هایما S7 پلاس از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند. البته وانت آریسان ۲ بی‌حاشیه نیز با ارتقای مشخصات فنی، ولی بدون هیچ تفاوت خاص در ظاهر به مشهد آورده شده است.

نمایشگاه خودرو مشهد رویداد مهمی در صنعت خودرو ایران به حساب می‌آید. علاقه‌مندان برای بررسی و مشاهده جدیدترین دستاوردهای خودروسازان و مونتاژکاران کشور می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از غرفه‌های مختلف نمایشگاه دیدن کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/11
همه شرکت ها یه فوتون گرفتن یکی گذاشته H5, یکی گذاشته ام پاور
جالبه واقعا
هیجا مثل چین اجازه نمیده به شرکتی که هر آرم و اسمی خواست رو محصولات خودش بذاره