موضوعات داغ

آیتو WENJIE M5 رونمایی شد، خودرو جدید هوآوی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

روز ششم سپتامبر، اولین شاسی بلند تمام الکتریکی برند آیتو با نام WENJIE M5 رونمایی شد. برند آیتو ساخته هوآوی است و تاکنون دو شاسی بلند برقی از این برند به نام‌های آیتو WENJIE M5 و آیتو WENJIE M7 رونمایی شده‌اند. قیمت آیتو WENJIE M5 در محدوده 288600 تا 319800 یوان قرار دارد.

با نگاهی به آیتو ونجی M5، به راحتی می‌توان متوجه شد که طراحان هوآوی نیم نگاهی به محصولات پورشه داشته‌اند. هوآوی در این خودرو از جلوپنجره افقی با روکش کرومی استفاده کرده است. همچنین کانال‌های هوا در دو طرف خودرو به هوا اجازه می‌دهد به صورت جانبی از جلوی خودرو و اگزوز از عقب محفظه چرخ خارج شود و مقاومت هوا هنگام رانندگی در حالت بهینه قرار گیرد. EV دارای طول، عرض و ارتفاع 4785/1930/1620 میلی متر و فاصله بین دو محور 2880 میلی متر است. این خودرو یک شاسی بلند الکتریکی سایز متوسط محسوب می‌شود.

طرح کلی داشبورد آیتو WENJIE M5 به شکل حرف T انگلیسی است و کابین خودرو با چرم مصنوعی پوشانده شده است. آیتو WENJIE M5 مجهز به صفحه نمایش 10.4 اینچی منحنی فول ال سی دی و صفحه کنترل مرکزی نیمه شناور 15.6 اینچی است. همچنین این خودرو به سیستم عامل هارمونی 3 هوآوی مجهز خواهد بود.

آیتو WENJIE M5

آیتو WENJIE M5 براساس پلتفرم هوشمند محرک الکتریکی خالص HUAWEI DriveONE توسعه یافته است. این شاسی بلند الکتریکی از موتور سنکرون با آهنربای دائم بهره می‌برد. برد این خودرو براساس چرخه CLTC، 552 کیلومتر است که در حالت صرفه جویی انرژی به 620 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد