موضوعات داغ

آغاز شماره گذاری هایما 8S، پرچمدار ایران خودرو به خیابان ها آمد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

با عرضه کراس‌اوور هایما 8S، خودرو مونتاژی ایران خودرو، حالا این محصول پا به خیابان‌ها گذاشته است.

هایما 8S یک خودروی کراس‌اوور نیمه‌لوکس متوسط با دیفرانسیل جلو است که با طراحی اسپرت و مشخصات فنی مناسب، جوانان را به خود جلب می‌کند و با کابین نسبتاً جادار و امکانات جانبی پرشمار (در نسخه فول)، در استفاده‌های خانوادگی نیز کارآمد است. خریداران 8S از گستردگی مناسب شبکه خدماتی ایران‌خودرو نیز بهره‌مند خواهند شد، اما تجربه نشان داده است که تنها نمایندگی‌های منتخب این مجموعه به خودروهای تولید محدود ایران‌خودرو خدمات‌رسانی می‌کنند.

به علاوه، باید در نظر داشت که پیشرانه توربو GDI هایما 8S در کنار قدرت و گشتاور بسیار خوبی، نسبت به انواع تنفس‌طبیعی و سیستم پاشش سوخت چند نقطه‌ای، حساسیت بالاتری به کیفیت سوخت و شرایط نگهداری دارد. امیدوارم که مدل دودیفرانسیل 8S نیز عرضه شود تا بتوانیم از قدرت و گشتاور برای آفرودهای سبک استفاده کنیم، اما متاسفانه این امکان فعلا مهیا نشده است.

هایما 8S از لحاظ ارگونومی و کیفیت هم شرایط خوبی دارد و در برابر رقبای هموطن و هم‌قیمت، قابل رقابت است.

آغاز شماره گذاری هایما 8S

مشخصات فنی هایما 8S

هایما 8S محصول شرکت هایما چین با یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم 1594 سی سی عرضه می‌شود. پیشرانه این خودرو دارای سیستم توربوشارژ بوده و حداکثر قدرت 193 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 293 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه دارد. جعبه دنده آن 6 سرعته خودکار است و نیرو را به محور جلو منتقل می‌کند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر این خودرو 7.8 ثانیه عنوان شده است. وزن این خودرو 1560 کیلوگرم بوده و اندازه آن 4565 طول - 1850 عرض - 1682 ارتفاع می‌باشد. فاصله بین دو محور آن 2700 میلیمتر است و مصرف سوخت آن در داخل شهر 9.8 لیتر در هر صد کیلومتر، در خارج از شهر 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر و میانگین آن 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و حجم باک سوخت آن 58 لیتر است. هایما 8S با استاندارد آلایندگی یورو 6 عرضه شده است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/17
سلام
واقعاً چرا نمیتونن یه قیمت رو اعلام کنن؟
مگه رهبر عزیز انقلاب بخشی از شعار سال رو به "مهار تورم" اختصاص ندادن؟!
چرا به این مهم عمل نمیشه؛ باور کنید چند ساله پولهامون رو با کارکردن + وام و ... جمع کردیم ماشین الانم رو بفروشم یه ماشین صفر برای مصرف خودم و خانواده بگیرم.
اگر گرون بشه چی کنم؟ از کجا بیارم؟

اگه دنبال مصرف کننده واقعی میگردید با یک کار ساده میتونید وضع رو درست کنید کسی که خودرو خرید اگه سال اول فروخت ۹۰ درصد تفاوت درب کارخونه و بازار رو ازش مالیات بگیرید سال دوم اگه فروخت ۷۰ درصد بگیرید و همینطور تا سال چهارم بعد سال چهارم به بعد هم کاری نداشته باشید.
چرا همش ساده ترین کار که افزایش قیمت هست رو انتخاب میکنید؟
بدتر از همه میخواید کارخانه رو به بازار برسونید!!!!!! اساتید بازار رو به کارخونه نزدیک کنید.

تو رو خدا رسیدگی کنید
1402/1/17
داداش من چند هفته قبل از عید دیدم اونم تو یزد
از خودرو بانک بعیده الان تازه خبر دار بشه عکس بذاره

اصلا هم تقارن نداره بدنه ش هماهنگه کامل نیس
1402/1/19
داداش این چه حرفی شما میزنید . مشکل یه جا دیگه هستش . فکر کن شخص براش مشکلی پیش اومده یا به هر علتی مجبور شد یه سال بعد بفروشه چرا باید ۹۰ درصد مالیات بده . دور تا دور کشور دیوار کشیده شده پنج تا ماشین عرصه میکنن خب مشخصه قیمت میره بالا . درمان این این راه حل عجیب و غریب شما نیست
1402/1/17
هایما اس ۸چندماهی است که شماره گذاری خریدوفروش می شود ولی چه کسانی و چطور بدستشان رسیده؟
1402/1/17
عالی
1402/1/17
بزرگترین ایراد و نقص این ماشین مثل kmc k7 عدم رعایت تناسب در طراحیه در حالیکه محصولات بهمن موتور و حتی فردا موتور طراحی متناسب تر و زیبا تری دارن