موضوعات داغ

صد دستگاه کشنده ویرا دیزل تحویل خریداران می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از تولید 100 دستگاه از کامیونت شاکمن در خط تولید ویرا دیزل، اکنون 100 دستگاه از کشنده ویرا Y3 نیز تولید و آماده تحویل شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ویرا دیزل؛ حدود 100 دستگاه کشنده Y3 که با نشان اختصاصی "ویرا" عرضه می شود از خط تولید این شرکت خارج و به اداره تحویل منتقل شده است. این تعداد که همگی در برنامه ویژه فروش سازمانی و ناوگانی به فروش رسیده اند تا کمتر از یک ماه دیگر به مشتریان تحویل داده خواهند شد. کامیونت های تولید شده نیز که با لوگو و نشان شاکمن عرضه می شوند در هفته های آینده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

تحویل کشنده ویرا دیزل

با توجه به اینکه این 200 دستگاه از طریق برنامه ویژه فروش سازمانی و ناوگانی به فروش رسیده، هنوز قیمت رسمی این دو خودرو برای بازار اعلام نشده اما احتمالا کامیونت Y9 به قیمتی در حدود 1.5 میلیارد تومان و کشنده Y3 ویرا با قیمتی در حدود 4.5 میلیارد تومان به فروش خواهد رسید.

کشنده دماغدار Z3 نیز که جز خاص ترین و قدرتمند ترین محصولات تجاری در بازار به حساب می آید نیز در مرحله پاس کردن استانداردهای 85 گانه قرار دارد و به زودی اخبار جدیدی در خصوص زمان تولید و عرضه این محصول نیز اعلام خواهد شد.

ویرا دیزل قصد دارد تا پایان سال جاری رکورد تولید 1000 دستگاه از مجموع هر 3 خودرو را به ثبت برساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد