موضوعات داغ

طوفان الکتریکی فولکس واگن در راه است

عکس مطلب اول
تا آغاز بکار نمایشگاه بین المللی پاریس 2016، تقریبا یک هفته دیگر باقی مانده است، از این رو شرکت خودروسازی فولکس واگن برای اعلام حضور در این نمایشگاه، پیش نمایشی گرافیکی ارائه کرده که مربوط به یک خودروی هاچ بک تمام الکتریکی می‌شود.
به نقل از رسانه منبع، این محصول اولین خودروی فولکس واگن با سیستم محرکی تمام الکتریکی خواهد بود که برنامه تولید و عرضه آن به بازار با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌شود. اساس و شکل این ماشین را می‌توان چیزی میان فولکس واگن گلف و سدان پاسات دانست که فضای خوب و جاداری برای سرنشینانش فراهم می‌آورد.
اطلاعات دقیقی هم طبیعتا از سیستم محرک این ماشین ارائه نشده است، اما "هربرت دیس" مدیرعامل فعلی گروه خودروسازی فولکس واگن اعلام کرده اگر این محصول به مرحله تولید نزدیک شود، تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند محدوده حرکتی بین 400 الی 600 کیلومتر داشته باشد.
برای مقرون به صرفه کردن این ماشین علاوه بر حذف انرژی فسیلی، تنها از فولاد برای ساخت بدنه استفاده خواهد شد که باعث می‌‌شود هزینه خرید خودرو به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.
براساس چشم انداز کمپانی خودروسازی فولکس واگن، قرار است تا سال 2025 الی 2030 میلادی حداکثر 30 وسیله نقلیه تمام الکتریکی در پشت نام تجاری فولکس واگن توسعه پیدا کنند. حال طرح کانسپت پیشرو هم یکی از این 30 وسیله نقلیه خواهد بود که در تقویم فولکس واگن قرار است نسخه نهایی آن در سال 2019 میلادی معرفی شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد