موضوعات داغ

فن آوری جدید سی 5 را ببینید + فیلم

عکس مطلب اول
برای تولید سری 5 کاملا جدید، کارخانه دینگولفینگ BMW واقع در بایرن آلمان، در حال آماده سازی خط تولید سری 5 است تا از اواخر سال جاری استارت کار را بزند. در همین حال کمپانی BMW هرچند وقت یکبار تکنولوژی‌های جدید این ماشین را معرفی می‌کند، اما این در حالیست که همچنان BMW کاملا جدید سری 5 از دیده پنهان مانده است.
گفتیم هرچند وقت یکبار BMW به معرفی فن آوری‌های جدید سری 5 می‌پردازد، حال این هفته نیز یک فن آوری جدید را معرفی کرده است که بیشتر مربوط به سیستم‌های ایمنی و حفاظت از خودرو می‌شود.
درقالب یک ویدیو، بی.ام.و با استتار و سانسور دیگر بخش‌های ظاهری خودرو به معرفی تکنولوژی جدیدش پرداخته است. با توجه به ویدیو منتشر شده و شواهدی که در آن پیداست، در سری 5 جدید از سیستم رصد جاده برای تشخیص موانع استفاده شده است. مشابه این سیستم در صنعت خودروسازی وجود دارد، ولی سیستمی که BMW در اختیار گرفته با داشتن سنسورهای قوی‌تر و رفع ناتوانی‌های سیستم‌های فعلی، حتی اگر ماشینی بخواهد از فرعی وارد خیابان شود و امکان برخورد وجود داشته باشد، به صورت خودکار شناسایی و ماشین را متوقف می‌کند.
این سیستم علاوه بر جنبه‌های ایمنی، می‌تواند یک فن آوری نیمه مستقل برای کنترل ماشین به حساب آید که در ویدیو ارائه شده شخص راننده با فعال کردن سیستم، دستان خود را از روی فرمان برمی‌دارد.
طبق آخرین اطلاعاتی که بدست آمده، شرکت سازنده قصد دارد سدان سری 5 کاملا جدید را در نمایشگاه دیترویت سال آینده، سری 5 استیشن را در نمایشگاه ژنو سال آینده و همچنین مدل گرن توریسمو را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی کند.
لینک ویدیو:
http://www.motor1.com/news/98591/bmw-5-series-autonomous-tech/

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد