موضوعات داغ

همیلتون می گوید برخی چیزها نمی‌خواهند من قهرمان شوم + فیلم

عکس مطلب اول
لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی تیم مرسدس پس از ترکیدن موتور ماشینش در طول مسابقات جایزه بزرگ مالزی، از تیم مرسدس درخواست جواب کرد!
یکی از اتفاقات عجیبی که به ندرت برای ماشین‌های فرمول یک اتفاق می‌افتند، خود به خود منفجر شدن انجین ماشین‌های مسابقه‌ایست که این دفعه گریبان تیم مرسدس را گرفته است تا این تیم آلمانی مرسدس بهترین راننده و یکی از بهترین عناوین مسابقات مالزی را از دست داده باشد.
در جریان مسابقات جایزه بزرگ مالزی که در 2 اکتبر سال جاری برگزار شد، لوئیس همیلتون هدایت ماشین فرمول یک تیم مرسدس را برعهده داشته و در طول مسابقه نیز جایگاه دوم و سوم را در دست داشته است، ولی 15 دور مانده به پایان مسابقه موتور ماشین منفجر می‌شود و لوئیس همیلتون از دور مسابقه خارج می‌شود تا رقیب اصلی آن در فصل جاری مسابقات فرمول یک که هم تیمی او نیز به حساب می‌آید، یعنی نیکو روزبرگ جای آن را تصاحب کند تا در جدول رده بندی هم نیکو روزبرگ با 288 امتیاز در جایگاه نخست و همچنین لوئیس همیلتون با 265 امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد. ولی خب مهم برتری تیم شرکت کننده در مسابقات فرمول یک است که در حال حاضر مرسدس با امتیاز 553 جایگاه نخست را در اختیار دارد و پس از آن تیم ردبول با امتیاز 359 در تعقیب بی خطر آن است.

ترکیدن چرخ فرمول 1

لوئیس همیلتون در خصوص این اتفاق گفت: بسیار سخت است قبول این مسئله که من تنها راننده تیم مرسدس بنز هستم که چنین مشکلی برایم اتفاق افتاده است و بسیار ناراحت هستم که 15 دور مانده به پایان مسابقه، نه تنها مقام‌های اولیه را از دست دادم، بلکه به طور کامل از دور مسابقه خارج شده‌ام.
در همین هنگام، لوئیس همیلتون از تیم مهندسی و انجینیرینگ مرسدس درخواست جواب کرده است که چرا تنها ماشین وی که یکی از مدعیان قهرمانی بوده، دچار چنین حادثه‌ای شده است. در صورتی که دور مقدماتی را بدون هیچگونه مشکلی پشت سر گذاشته بود.
جهت اطلاع گفتنی است که دنیل ریکیاردو راننده استرالیایی تیم ردبول با زمان 1 ساعت و 37 دقیقه و 12 ثانیه و 776 هزارم ثانیه به عنوان قهرمان مرحله شانزدهم در کوالالامپور دست یافت، مکس ورشتاپن راننده هلندی تیم ردبول و نیکو رزبرگ راننده آلمانی تیم مرسدس دوم و سوم شدند.
مرحله هفدهم مسابقات اتومبیل رانی فرمول 1 هم به میزبانی ژاپن در 9 اکتبر، مصادف با 18 مهرماه سال جاری از ساعت 8:30 دقیقه صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد که علاقه مندان می‌توانند به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما با گزارشگری فارسی شاهد آن باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد