موضوعات داغ

آغاز فروش پاییزه محصولات مدیاموتورز + جدول

عکس مطلب اول
شرکت صنایع مدیا موتورز کیش، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات MG در کشور، فروش اقساطی آبان‌ماه سه مدل خودروی کراس اوور MG GS با موتوری 2 لیتری توربوشارژر، MG GT و همچنین سدان MG 6 با موتوری 1.8 لیتری توربوشارژر را آغاز کرده است.
درست همانند شرایط فروش ماه‌های قبل، در فروش ویژه آبان ماه MG GS هم قیمت پایه 162 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که با سه پیش پرداخت 57 میلیون تومانی، 58 میلیون و 802 هزار تومانی و همچنین با پیش پرداخت 59 میلیون و 686 هزار تومانی، می‌توان مراحل خرید MG GS را آغاز کرد. گفتنی است که در طرح فروش پاییزه MG GS، موعد تحویل 21 روز تعیین شده و همچنین تخفیف 2 میلیون تومانی برای فروش نقدی محاسبه شده است که قیمت نهایی کراس اوور مدیا موتورز را به 160 میلیون تومان کاهش می‌دهد.
بعد از واریز پیش پرداخت‌های لازم، مدیا موتورز یک ودیعه 25 میلیون تومانی هم لازم دارد که در قالب یک فقره چک 45 روزه از مشتری دریافت می‌شود تا بعد از آن، تازه بازپرداخت مابقی هزینه MG GS بین 12الی 36 ماه قسط بندی شود که به صورت چک‌های 3 ماهه از مشتری دریافت می‌شود.
دیگر خودروی مدیا موتورز یعنی MG 6 هم برای طرح فروش پاییزه با تحویل فوری، با احتساب مالیات بر ارزش افزوده حدودا قیمتی 137 میلیون تومانی به خود می‌گیرد که با تخفیف فروش نقدی 5 میلیون تومانی، می‌توان این ماشین را به قیمتی 132 میلیون تومان خریداری کرد.
برای اطلاع از جزییات طرح فروش پاییزه مدیا موتور و همچنین اطلاع از شرایط فروش MG GT می‌توانید به جدول مربوطه مراجعه کنید.

شرایط فروش مدیا موتورز


نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/11
الانه که سروکله اوس ممد فلسفه باف و دارو دسته یکنفرش پیدا شه و حمله کنه به این برند که چینیه . خخخخخخخ
نور به قبر موریس بباره که یه عده بیکار و حسود رو زابراه کرده و مشغول شدن بهتر از اینه که از دیوار مردم برن بالا
1395/8/11
اگه موریس بفهمه که ام جی هم قیمت جک سحر امیز رو دارن با قیمت 162 میلیون به خلق الله میندازن قبرشو با ماعو یکی می کنه!
1395/8/11
این دلالهای خودروهای چینی چه اعتماد به نفس کاذبی دارن که با این قیمت ها میخوان قالب کنن ماشینا رو!!!

چینی بدون هیچ گونه تست معتبر ایمنی ، گرون، کیفیت پایین و افت شدید قیمت دست دوم. همش ضرر!!!!
1395/8/11
باشه تو راست میگی و همه ام جی سواران دلالند ولی میدونی به آدمی مثل تو چی میگن؟؟ دلال که خودش سوار جنس معامله اش نمیشه پس تو هم از ..... ام جی سوارا بالا نرو..!
1395/8/11
سلام لطفا در صورت امکان به من نوعی که میخوام ماشینی با این رنج قیمت بخرم دقیقا چی باید بخرم یعنی اسپورتیج و توسان(که هر دو رو داشتم)بهتر از gs هستن ؟ شما تصادف اسپورتیج رو دیدی که با یک‌تصادف کوچک چه بلایی سر ماشین اومده؟
1395/8/11
دیدی گفتم ، یکیش پیدا شد الان با نام های مختلف حمله ور میشه ( یوگی و دوستان ) ، کلا هم از نظر اطلاعات داغونن و هیچی بارشون نیست .
طرف میگه چینیه !!! اما خوب حالتون رو گرفته ، دمش گرم .
میگه تست معتبر نداره ، منظورش تست های مد نظراز بنگاه بسیار معتبر اوس ممد و رفقا هست ، وگرنه تست های Euro Encap ، اتو اکسپرس ، اتو کار ، ارزش ندارن که .
http://www.euroncap.com/en/results/mg/6/10984

MG6-4 Star -2011

http://www.euroncap.com/en/results/jaguar/xf/10975

jaguar XF -4 Star -2011

کلا خسته نباشی دلاور
1395/8/14
دلاور تست تصادف از جی اس بزار مثل اینکه آدرس اشتباه اومدی
1395/8/11
امیدوارم این خودرو های بی کیفیت هرچه زودتر از سطح شهر جمع آوری بشن و با تحریم کردن و نه خریدن این خودرو ها به قیمت واقعی خودشون برسن محصولات امجی زمانی ارزش خرید دارن که بین 50 تا 70 میلیون ارزون بشن وگرنه در حال حاضر فروش این خودروها کلاه برداریه محضه . متاسفانه یک سری دلال و عامل فروش برای سود زیاد شروع به تبلیغات غیر واقعی در مورد چینی نبودن این برند می کنن . فقط کافیه که با دقت با پلاستیک استفاده شده در این خودرو نگاه کنید متوجه میشید از بازیافته دمپایی کهنه درست شده . نخرید که شبانه روز شمارو اسیر تعمیرگاه می کنه . زمانی که رقیب ژاپنی در بازار حضور داره باید به عقل کسی که چینی می خره شک کرد .
1395/9/9
دمت گرم داداش
درد دل خیلی هارو گفتی
1395/8/11
آشغاله
1395/8/11
خوب جناب امير خان زورى كه نيست شما خريد نكن
كسايي ديكر خودشون تصميم مىگرند