موضوعات داغ

محصول جدید لیفان، متاثر از مینی ون آمریکایی‌ها

عکس مطلب اول
با توجه به تصاویری که جدیدا در رسانه‌های چینی، آن هم به صورت جاسوسی و یا نیمه رسمی منتشر شده است، نشان از این دارد که شرکت خودروسازی چینی لیفان ساخت و تکامل خودرویی مینی ون جدید تحت عنوان "ژوانلنگ" را در دستور کار خود قرار داده است، خودرویی که در نگاه اول شاید شما را به یاد خیلی از خودروهای موجود در بازار بیاندازد.

لیفان

همانند دیگر خودروهای چینی که البته تعداد آنان به خاطر پیشرفت‌های حاصل شده در صنعت خودروسازی چین و جذب طراحان باتجربه بین المللی روز به روز در حال کم شدن است، شاهد یک طراحی کاملا ترکیبی برای تکامل محصول جدید لیفان هستیم. به عبارتی ساده‌تر می‌توان فرم بدنه لیفان "ژوانلنگ" را متاثر از خودروی مینی ون فورد S-Max عنوان کرد، ولی جزییات کاری آن بخصوص چراغ‌های پیشانی و جلوپنجره مشبک شش ضلعی آن الگوبرداری شده از نسل جدید محصولات هیوندای موتورز کره جنوبی است که در نگاه اول هم طبیعتا قابل تشخیص هستند.

لیفان

براساس گفته‌ها، این خودروی مینی ون با سه موتور 1.5 لیتری توربوشارژر، 1.8 لیتری تنفس طبیعی و 2 لیتری تنفس طبیعی با قیمتی بین 80 هزار الی 110 هزار یوان به بازار عرضه خواهد شد که برای پیشرانه توربوشارژر آن جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک و همچنین برای پیشرانه 1.8 لیتری و 2 لیتری تنفس طبیعی آن هم جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و یا 5 سرعته اتوماتیتک در نظر گرفته شده است.

لیفان

از لحاظ ابعاد و اندازه هم طول 4720 میلی متری، عرض 1840 میلی متری، ارتفاع 1665 میلی متری و فاصله بین دو محور 2780 میلی متری در نظر گرفته شده است و این درحالیست که فورد S-Max با طول 4796 میلی متر، عرض 1916 میلی متر، ارتفاع 1655 میلی متر و در نهایت فاصله بین دو محور 2850 میلی متری توسعه پیدا کرده تا تنها در فرم کلی بدنه شاهد شباهت لیفان "ژوانلنگ" با فورد S مکس باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/25
آفرین به این موتور سیکلت ساز سابق چین
ما هم ایران دو چرخ داشتیم که نابود شد!