موضوعات داغ

پاسخ بی ام و به شایعات حضور سری 5 استیشن در آمریکا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی BMW در آخرین گزارشات خود، به صراحت هرگونه تولید BMW سری 5 استیشن در سایت‌های تولید آمریکایی خود و یا هرگونه عرضه آن توسط نمایندگی‌های مجاز خود در کشور آمریکا را تکذیب کرد و سخنگوی BMW در کشور آمریکا هم این ادعای BMW را تایید کرد و در ادامه افزود که هیچگونه برنامه‌ای برای تولید و یا عرضه بی ام و سری 5 استیشن G30 با وجود تمام شایعات در کشور آمریکا وجود ندارد.
آخرین باری هم که شرکت خودروسازی BMW اقدام به عرضه سری 5 استیشن در کشور آمریکا کرده بود، مربوط به سال‌های 2004 میلادی الی 2009 میلادی می‌شود که به عنوان یک رقیب سرسخت برای مرسدس بنز E کلاس استیشن راهی آمریکا شده بود، ولی گویا مرسدس بنز E کلاس استیشن موقعیتی بسیار بهتر در بازار آمریکا داشته است که BMW سری 5 استیشن را مجبور به ترک بازار آمریکا کرده است.
البته در مقابل تاحدودی خلا حضور BMW سری 5 در بازار آمریکا با وجود خودروی ولوو V90 و همچنین V90 کراس کانتری جبران شده است تا خودروی مرسدس بنز E کلاس در بازار آمریکا آنچنان هم بی رقیب نماند. هرچند بجای BMW سری 5 استیشن، اگر آمریکایی‌ها خیلی به داشتن یک استیشن از BMW علاقه دارند، می‌توانند یک دستگاه خودروی BMW سری 3 استیشن را برای خود تهیه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد