موضوعات داغ

راننده تسلا مدل S جان یک انسان را نجات داد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
راننده آلمانی تسلا مدل S پس از نجات دادن راننده فولکس واگن در حین حرکت با استفاده از خودروی سدان الکتریکی خود، به عنوان یک قهرمان شناخته شد.
باتوجه به گزارشات و به نقل از گروه خودروبانک، چندی پیش یک راننده 41 ساله آلمانی سوار بر خودروی تسلا مدل S خود و در حین حرکت در یکی از اتوبان‌های آلمان، زمانی که فهمید یک دستگاه خودروی فولکس واگن حرکتی نامنظم در خیابان دارد، شتاب و سرعت خود را افزایش داد تا به کنار خودروی فولکس واگن برسد و از شرایط جسمانی راننده آن مطلع شود، ولی وقتی به خودروی فولکس واگن می‌رسد متوجه می‌شود که راننده 47 ساله آن بیهوش بر روی فرمان افتاده و خودرو با استفاده از سیستم‌های ایمنی نگه دارنده اتومبیل در بین خطوط و استفاده از سایر سیستم‌های ایمنی، حرکتی نامنظم ولی پایدار در خیابان دارد، به همین دلیل راننده تسلا به جلوی فولکس واگن رفته و خود را به سپر ماشین می‌رساند و با ترمزگیری نرم و آهسته، خودروی فولکس واگن را متوقف می‌کند تا نیروی های امدادی سر صحنه حاضر شده و به وضعیت جسمانی راننده فولکس واگن رسیدگی کنند.
براساس اعلام نیروهای امدادی، راننده 47 ساله فولکس واگن در حین حرکت دچار یک سکته مغزی خفیف و سپس دچار بیهوشی شده است، به همین دلیل یک حرکت نامنظم در خیابان داشته و خوشبختانه با همکاری و درایت راننده تسلا مدل S، خودروی آن متوقف شده و از بروز حادثه‌ای وحشتناک جلوگیری شده است.
پس از شنیدن این خبر توسط ایلان ماسک بنیانگذار کمپانی خودروسازی تسلا، وی اعلام کرد که تمامی هزینه‌های تعمیرات و بازسازی خودروی تسلا مدل S مذکور به صورت رایگان و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/2
هم دم خودروسازی فولکس واگن گرم با سیستم های ایمنی خودروهاش، هم دم راننده تسلا گرم
اصلا آدم کیف میکنه همچین چیزایی رو میشنوه
1395/12/2
اگر ایرانی بود به جای متوقف کردن با ذوق و شوق از راننده بیهوش فیلم می گرفت و در تلگرام و خبرگذاری ها منتشر می کرد!!
1395/12/3
یک کاربرد خیلی جالب و ایمن دیگر از سیستمهای جدید مورد استفاده در خودروهای جدید .
1395/12/3
الان اگه اینجا بود طرف جا خالی میداد که به ماشینش (تسلا s) برخورد نکنه...متاسفانه در کشور ما مادیات جلوتر از انسانیت حرکت میکنه...
خوبه از کشورهای کفار انسانیت یاد بگیریم
1395/12/6
قابل توجه مدیران ، مسئولان ، ایران خودرو ، سایپا ، پراید و ...
1395/12/8
عزیزم شما توجهت کم می باشد مهم اینکه ما شینای ما همه استاندارد ۵۱ گانه را پاس می کنند بقیش اش دیگه سوسول بازیه