موضوعات داغ

مدیر اجرایی فولکس واگن 169 سال زندان خواهد شد!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس گزارش خبرگزاری‌های موثق بین المللی، مدیر اجرایی سابق فولکس واگن در کشور ایالات متحده آمریکا یعنی آقای "الیور اشمیت" به دلیل دخالت داشتن در رسوایی موتورهای دیزلی این شرکت محاکمه خواهد شد، جلسه محاکمه در تاریخ 18 آوریل سال جاری میلادی یعنی حدود یک ماه و نیم دیگر برگزار خواهد می شود.
گفتنی است که الیور اشمیت در زمان فعالیت خود، علاوه بر مدیر اجرایی فولکس واگن، به عنوان رییس مرکز محیط زیست و مهندسی شرکت خودروسازی فولکس واگن در میشیگان هم شناخته می‌شد که حالا 11 مورد اتهام جنایت به آن نسبت داده شده است و اگر همه آنان در محاکمه این فرد سابق فولکس واگن محاسبه شود، نتیجه آن 169 سال زندان خواهد بود که در تاریخ 18 آوریل مشخص می‌شود.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که اتهامات وارده به الیور اشمیت را بسیار زیاد کرده است، دستگیری وی در تاریخ 7 ژانویه سال جاری در فرودگاه بین المللی میامی بوده است که به نظر می‌رسد به بهانه سفر کاری، قصد فرار از کشور ایالات متحده آمریکا را داشته است، به همین دلیل دادگاه‌های آمریکایی تاریخ محاکمه این فرد و همچنین 11 مورد اتهام جنایت را به این فرد نسبت داده‌اند تا در تاریخ 18 آوریل به آن رسیدگی کنند و در صورت تایید تمامی آنان، حداقل 169 سال زندان برای "الیور اشمیت" تعیین کنند که خود به نوعی یک حبس ابد محسوب می‌شود.
در حال حاضر، الیور اشمیت در یکی از زندان‌های شمال دیترویت بازداشت شده است و در اظهارات اولیه خود اعلام کرده که تنها یک بازیکن کوچک در رسوایی بزرگ فولکس واگن بوده است. در صورت محاکمه الیور اشمیت و زندانی کردن آن، راه برای متهم کردن سایر مدیران اجرایی فولکس واگن هم فراهم خواهد آمد که هم اکنون برخی از آنان در کشور آلمان و ایالات متحده آمریکا زندانی شده‌‌اند!.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/14
کاشکی یکی پیدا می شد مدیرهای سایپا و ویران خودرو رو می نداخت زندان!!!