موضوعات داغ

محصول جدید سانگ یانگ به نام Y400 این شکلی خواهد بود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدتی است که خبرها پیرامون سانگ یانگ بالا گرفته و خبر از آمدن یک خودروی جدید در وبسایت های مختلف دست به دست می چرخد. حال باتوجه به تفاسیری که از این خودروی جدید سانگ یانگ شده است، گروهی از طراحان مستقل صنعت ایده ذهنی خود را بر روی نرم افزارهای شبیه سازی و طراحی کامپیوتری پیاده کرده اند تا در نهایت چنین طرحی از تفاسیر رسمی شاسی بلند جدید سانگ یانگ بدست آید.
باتوجه به اولین تفاسیر رسمی از سانگ یانگ Y400 اگر تصویر آن را به عنوان طرح نزدیک به اصل بدانیم، می توان به این نتیجه رسید که خودروی جدید سانگ یانگ با یک چهره نزدیک به طرح کانسپت LIV-2 معرفی خواهد شد که سال گذشته توسط یانگ یانگ رونمایی شد و قرار است به عنوان جانشینی برای سانگ یانگ رکستون فعالیت خود را در بازار آغاز کند.
همانطور که گفتیم، این تصویر نشان می دهد که خودروی جدید سانگ یانگ یک الگوبرداری نسبتا زیاد از خودروی کانسپت LIV-2 کرده است که در این بین چراغ های جلو عینا شبیه به طرح کانسپت آماده شده (البته به همراه چراغ های مخصوص روز)، یک جلوپنجره مشبک مشابه با طرح کانسپت و در آخر هم مجموعه سپر این خودرو می تواند به وضوح یادآور خودروی کانسپت LIV-2 باشد، ولی خب در ریزه کاری قطعا تفاوت هایی میان Y400 و LIV-2 دیده می شود.
در آخر هم می توان به این موضوع اشاره داشت که شرکت خودروسازی سانگ یانگ در ماه آوریل سال جاری و در جریان برگزاری نمایشگاه سئول 2017 از خودروی جدید خود با نام احتمالی Y400 رونمایی خواهد کرد که پس از آماده سازی آن برای عرضه، قطعا می توان انتظار یک نام واقعی همچون تیوولی، رکسون، اکتیون و... برای آن داشت.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/3
افرين به هند مالك سلنگ يانگ
1396/1/5
آفرین به هند مالک و سهام دار سانگ یانگ (و لندرور و جگوار و...) و مهندسان و کارگران تنها خط تولید این شرکت در کره و طراحان ایتالیایی آن.
کامل بگو عزیزم
1396/1/5
گویا سانگ یانگ تغییراتی در آرم برند خودش داده
به آرم جلوی این ماشین نگاه کنید
1396/1/5
با امير موافقم بايد به هند بابت خريد كمپاني هاي با اصالتي مثل جگوار و سانگ يانگ احسنت گفت و اي كاش خط توليد سانگ يانگ همچون جگوار به خود هند منتقل مي كرد و اون ٣٠ درصد سهام باقي مانده در اختيار كره اي هارو مي خريد
1396/1/7
بسیار عالی میشد اگه سانگ یانگ با ماشین هایی مثل چرمن به اقتدار قبلیش باز میگشت