موضوعات داغ

عاقبت راننده فراری تقلبی به زندان رسید!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به یاد داشته باشید، ماه‌های گذشته در رابطه با یک گاراژ اسپانیایی صحبت کردیم که با استفاده از پونتیاک فیرو و یا هر خودروی دیگری که شاسی و بدنه آن استعداد تبدیل شدن به یک خودروی سوپر اسپرت را داشته باشد، به تولید ماشین‌های تقلبی فراری F430 و فراری 458 ایتالیا می‌پرداخت که سرانجام کار آنان شد دستگیری و رفتن به زندان. اما این بار یکی ماشین‌های تقلبی فراری که تولید همین شرکت اسپانیایی هم هست، جور دیگری سوژه رسانه‌ها شده‌اند که عاقبت آن‌ها درست همچون مورد اول به زندان کشیده شده است.
بخواهیم به اول ماجرا برگردیم و این موضوع را ریشه‌ای‌تر مورد بررسی قرار دهیم، می‌توان به طور خلاصه چنین گفت که شخصی با نام "آدام اسلام" سوار بر یک خودروی تویوتا MR2 که به طرز عجیبی ویرایشات سنگینی بر روی آن صورت گرفته و از بیرون تبدیل به یک خودروی فراری F430 شده است، با یک دستگاه خودروی آئودی A1 تصادف می‌کند و خسارت سنگینی به ماشینش وارد می‌آید، ولی اصل ماجرا از آنجا شروع می‌شود که "آدام اسلام" سعی بر فریب شرکت بیمه دارد تا خودروی تویوتا MR2 خود را به عنوان یک فراری F430 واقعی جا زده و از شرکت بیمه پول بیشتری دریافت کند. اما نقشه آن با شکست مواجه شده و سرانجام کار آن به زندان کشیده می‌شود.
باتوجه به چیزی که در منابع خبری آورده شده است، کارشناس شرکت بیمه متوجه تقلبی بودن ماشین فراری F430 می‌شوند و پس از آن هم ماموران پلیس خبر از ساختگی بودن صحنه تصادف برای دریافت خسارت از شرکت بیمه می‌دهند که براساس جزییات ارائه شده، شخصی به نام "ابو خیٌر" که یکی از دوستان "آدام اسلام"به شمار می‌رود، یک دستگاه خودروی آئودی A1 را از شرکت‌های خدماتی اجاره می‌کند و در یک اقدام هماهنگ شده، یک صحنه تصادف ساختگی با خودروی تویوتا MR2 (با پوسته فراری F430 ) خلق می‌کنند تا شرکت بیمه را فریب داده و از آنان خسارتی در خور یک ماشین فراری واقعی دریافت کنند.
در آخر باتوجه به شواهد موجود، پرونده "آدام اسلام" و "ابو خیٌر" به عنوان مجرم به دادگاه منتقل می‌شود تا 18 ماه زندان برای "آدام اسلام" و همچنین 12 ماه زندان برای "ابو خیٌر" به جرم همدستی برای صحنه سازی و فریب شرکت بیمه نتیجه کار آنان شود. هرچند شرکت بیمه مجبور به پرداخت هزینه‌ای 10 هزار پوندی به شرکت خدماتی برای خسارت وارده به خودروی آئودی A1 شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/14
دقت کنید ، فراری تقلبی ساخت اسپانیا ، اسم چینی ها فقط بد رفته 😋
1396/1/14
متقلب زیاد پیدا میشه تو دنیا ولی هیشکی مثل هموطنای خودمون نمیشه...:)
1396/1/15
جالبه از اسماشون مشخصه این دو تا آدم بدرد نخور مال کدوم دیار هستن !