موضوعات داغ

خسارت 510 میلیون دلاری فیلم سریع و خشن

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا اکثر کمپانی‌های فیلم سازی برای توجیه مالی فیلمشان به سراغ جلوه‌های ویژه و صحنه‌های کامپیوتری می‌روند که همین موضوع باعث شده یک مشت فیلم‌های مصنوعی تولید شود و دیگر شاهد صحنه‌های اکشن واقعی با تخریب‌های هیجان انگیز نباشیم. ولی خب خوشبختانه همچنان یکسری فیلم‌ها هستند که صحنه‌های واقعی و تخریب‌های هیجان انگیزشان را به صحنه‌های کامپیوتری ترجیح می‌دهند تا مخاطبانشان را به مرز جنون بکشانند. درست همانند سری فیلم‌های "سریع و خشن" که همیشه از تخریب‌های واقعی برای هیجان انگیز کردن فیلمشان استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه هنگفتی برای ساخت فیلم اختصاص داده شود، از این رو یک شرکت بیمه برای اولین بار تمامی خسارت‌های وارد شده به اتومبیل‌ها و ساختمان‌های موجود در فیلم سریع و خشن 7 را محاسبه کرده است تا هم اکنون شاهد نتیجه‌ای خیره کننده از خسارت‌های این فیلم باشیم.
همانطورکه در متن هم اشاره کردیم، این آمار مربوط به قسمت هفتم سری فیلم‌های "سریع و خشن" می‌شود که سال 2015 میلادی اکران شد. حال باتوجه به گزارش شرکت بیمه، ساخت صحنه‌های اکشن قسمت هفتم سریع و خشن چیزی معادل 419 میلیون و 446 هزار و 917 پوند، یا به عبارتی دیگر حدود 520 میلیون دلار هزینه در بر داشته است که اکثر آنان اتومبیل‌های نابود شده و خسارت دیده و یا حتی ساختمان‌هایی هستند که در طول فیلمبرداری قربانی صحنه‌های اکشن شده‌اند که در مجموع به عدد 432 می‌رسد.
به عبارتی دقیق‌تر، تعداد 169 ماشین عمومی خسارت دیده‌اند، تعداد 142 ماشین عمومی به کلی نابود شده است، تعداد 37 خودروی خاص و ویژه به کلی نابود شده است، حدود 53 ساختمان خسارت دیده‌اند، حدود 31 ساختمان به کلی نابود شده‌اند و همچنین یک دستگاه خودروی هایپراسپرت W موتور لایکن (سوپر اسپرت لبنانی‌ها) هم در این فیلم به کلی نابود شده است که ارزشی 3 میلیون و 400 هزار دلاری دارد.
نکته جالب توجه این آمار هم می‌تواند آسیب‌های وارد آمده توسط قهرمانان فیلم باشد که هزینه 320 میلیون و 210 هزار و 7 دلاری به همراه داشته است، در حالی که شخصیت‌های منفی فیلم تنها هزینه‌ای 194 میلیون و 154 هزار و 359 دلاری برای صحنه‌های اکشن فیلم داشته‌اند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/12
بله فیلم بدرد نمیخوره دیگه دارن کشش میدن مصنوعی هم شده مثل بازی کا اف دیوتی تا شماره هشت خوب بود بعدش خراب شد این فیلم هم همینطور
1397/10/10
حرف مفت نزن اين فيلم بهترين فيلم تاريخ سينماست بي سواد تو كه بلد نيستى يه call of duty بنويسى
1396/1/12
صد رحمت به ترمیناتور :)))))
1398/5/22
سلام محمددیگه حرف مفت نزن به فرمایش اقاعلیرضا حرف مزخرف نزنی منم بانظرایشون کاملاموافقم این فیلم بهترین فیلم ساله احمق