موضوعات داغ

سوبارو و ارتقای مدل WRX برای سال 2018

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
سوبارو برای سال 2018 مدل WRX را با تغییراتی جزیی راهی بازار می کند. این خودرو در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد که در نمایشگاه بین المللی خودروی امریکای شمالی از آنها رو نمایی شده بود. قیمت سوبارو WRX جدید نیز از حدود 26 هزار دلار آغاز خواهد شد.
این خودرو تغییرات ظاهری مختصری را به خود دیدیه است و آنطور که سوبارو اعلام کرده است عملکرد سیستم تعلیق و سیستم فرمان الکتریکی آن نیز بهبود یافته است تا به گفته ی سازنده حس طبیعی تر و نرم تری را به راننده منتقل کند.

 سوبارو WRX

سوبارو WRX

برای بهبود عایق بندی این خودرو نیز مهندسان سوبارو تصمیم به استفاده از شیشه های ضخیم تر، تودری های جدید و قرار دادن فوم در داخل قسمت بالایی شیشه ها گرفته اند. تغییرات دیگر نیز شامل مجموعه ی نشان دهنده های جدید، اضافه کردن زیر آرنجی و جالیوانی و نصب مانیتور 5.9 اینچی در داخل خودرو می شوند.
مدل پریمیوم این خودرو نیز با قیمت 29 هزار دلار عرضه خواهد شد که از امکانات آن می توان به رینگ های 18 اینچی آلومینیومی و نمایشگر 7 اینچی داخل کابین را نام برد. همچنین اگر خریداران دو هزار دلار دیگر را به سوبارو بپردازند پکیج پرفورمنس را تحویل خواهند گرفت که شامل صنپلی های اسپرت ریکارو و سیستم ترمز ارتقا یافته می شود.

 سوبارو WRX

سوبارو WRX

مدل لیمیتد نیز با قیمت 31 هزار دلار امسال وارد بازار خواهد شد که به چراغ های LED و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 10 جهت مجهز است. این خودرو به صورت آپشن به سیستم EyeSight نیز مجهز است که اخطار های مربوط به ایمنی را با استفاده از چراغ های LED بر روی شیشه ی جلو نشان می دهد.

 سوبارو WRX

سوبارو WRX

سوبارو WRX در بخش پیشرانه مجهز به موتور 2 لیتری چهار سیلندر باکسر است که می تواند 268 اسب بخار قدرت را تولید کرده و از طریق یک گیربکس 6 دنده ی دستی و یا ضریب متغیر CVT به چرخ ها انتقال دهد. در صورتی که هر یک از این گیربکس ها بر روی این خودرو نصب باشد، WRX به صورت استاندارد به سیستم چهارچرخ محرک مجهز خواهد بود.

 سوبارو WRX

سوبارو WRX

مدلی STI این خودرو نیز 30 هزار دلار قیمت دارد و تغییرات آن شامل سیستم ترمز برمبو می شود که دارای دیسک های سوراخ دار بزرگ تر، کالیپر یک تکه ی قوی تر و لنت هایی با عملکرد بهتر هستند. این مدل همچنین به برف پاک کن های جدید، رینگ های 19 اینچی آلومینیومی و صفحه کیلومتر شمار متفاوتی مجهز است.
موتور این مدل 2.5 لیتری 4 سیلندر باکسر بوده و به کمک توربوشارژر می تواند 35 اسب بخار قدرت را تولید کند، همچنین سیستم چهارچرخ محرک این مدل نیز ارتقا یافته تا واکنش های سریع تری را از خود نشان دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد