موضوعات داغ

با تکنولوژی جدید لکسوس موسیقی خود را تولید کنید!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
سیستم صوتی Mark Ronson یکی از معروف‌ترین سیستم‌های صوتی است که در صنعت خودرو نیز فعالیت دارد و محصولات لکسوس از این سیستم استفاده می‌کند. اخیراً نیز لکسوس از برای محصول جدید کوپه خود به نام LC با همکاری این شرکت سیستم جدید و خلاقانه‌ای را قرار داده که قبلاً در هیچ خودرویی ندیده بودیم.
شرکت Mark Ronson برای لکسوس LC کوپه، سیستم صوتی را طراحی کرده که راننده می‌تواند همانند یک DJ به ساخت آهنگ مورد علاقه خود بپردازد. روی این سیستم آهنگ‌های مختلفی به عنوان پیش‌زمینه طراحی شده و راننده می‌تواند با کلیک روی هر کدام، آهنگ پشت زمینه‌ای را شروع به نواختن کند. کار با این سیستم آنقدر ساده است که هیچ احتیاجی نیست که علم موسیقی را بدانید و تنها با استفاده از صفحه لمسی وسط کنسول می‌توانید شروع به ساختن موسیقی مورد علاقه خود کنید.

ساخت آهنگ در سیستم صوتی لکسوس LC

ساخت آهنگ در سیستم صوتی لکسوس LC

جمعاً 48 موسیقی پیش‌فرض روی این سیستم برای نواختن طراحی شده و می‌توان 8 موسیقی را به صورت ترکیبی به همراه هم در این خودرو نواخت. قطعاً چنین سیستمی با دستگاه‌های ساخت موسیقی تفاوت زیادی دارد و قدرت تولید آنها در ساخت موسیقی بسیار بیشتر است اما وجود چنین سیستم جدیدی در یک کوپه جوان‌پسند کار خلاقانه و جالبی است و باید دید عکس‌العمل دارندگان این خودرو چگونه است و آیا حاضر هستند به جای گوش دادن به آهنگ‌های رایج، به موسیقی ساخت خود گوش دهند یا خیر!

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/15
سیستم صوتی لکسس mark levinson هست دوست عزیز
1396/3/15
مگه mark levinson نیست؟؟؟
1396/3/16
مارک رونسون موزیسین انگلیسی هستش نه برند سیستم صوتی . لکسوس سیستم صوتیش مارک لوینسون هست
1396/3/16
لکسوس و TRD؟ عجیبه !!!